تیتر امروز

سنجش ادعای حکومت دینی بر اساس وظیفه اصلی دین/ نقش بنیادین پذیرش و رای موافق مردم در تشکیل حکومت و تعیین حاکم/  امر حکمرانی امری عقلایی و خارج از شریعت است
در سومین برنامه دیدار اندیشه با محمد هرندی، استاد دانشگاه، محقق و دین‌پژوه مطرح شد:

سنجش ادعای حکومت دینی بر اساس وظیفه اصلی دین/ نقش بنیادین پذیرش و رای موافق مردم در تشکیل حکومت و تعیین حاکم/ امر حکمرانی امری عقلایی و خارج از شریعت است

سومین برنامه دیدار اندیشه با محمد هرندی استاد دانشگاه، محقق و دین پژوه بود؛ این گفت و گوی جذاب را بخوانید و ببینید.

زلنسکی: برخی از اعضای «ناتو» هیپنوتیزم تجاوز روسیه شده‌اند

زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین بار دیگر از ناتو برای خودداری از اجرای منطقه پرواز ممنوع بر فراز خاک اوکراین انتقاد کرد و گفت که «برخی از اعضای این ائتلاف هیپنوتیزم تجاوز روسیه شده‌اند».

کد خبر: ۱۲۵۰۳۹
۰۷:۵۱ - ۲۵ اسفند ۱۴۰۰

زلنسکی: برخی از اعضای «ناتو» هیپنوتیزم تجاوز روسیه شده‌اند

دیدارنیوز: ولودیمیر زلنسکی، رئیس‌جمهور اوکراین، از سازمان ناتو به دلیل خودداری از اجرای منطقه پرواز ممنوع بر فراز خاک این کشور انتقاد کرد.

وی با بیان اینکه ناتو «قوی‌ترین اتحاد در جهان» است، گفت: «برخی از اعضای این ائتلاف هیپنوتیزم تجاوز روسیه شده‌اند».

آقای زلنسکی که در یک تماس ویدئویی با بوریس جانسون نخست‌وزیر بریتانیا و نمایندگان شماری دیگر از کشور‌های بالتیک و شمال اروپا شرکت کرده بود گفت تهاجم ولادیمیر پوتین به کشور مستقلی همچون اوکراین، «زیرساخت‌های امنیتی اروپا» را تضعیف کرده است.

او همچنین درباره عضویت کشورش در ناتو افزود: «ما سال‌ها در مورد در‌های باز شنیده‌ایم، اما همینطور شنیده‌ایم که نمی‌توانیم وارد آن در‌ها شویم. این حقیقت است و ما باید آن را همانطور که هست بپذیریم.»

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی