تیتر امروز

محمود صادقی: در انتخاباتی رقابتی، معنادار و موثر شرکت می‌کنیم
گفت‌وگوی انتخاباتی دیدارنیوز با یک نامزد ریاست جمهوری

محمود صادقی: در انتخاباتی رقابتی، معنادار و موثر شرکت می‌کنیم

دیدارنیوز در راستای پوشش خبری و تحلیل انتخابات و روشن شدن آرایش انتخاباتی جناح‌های سیاسی، بدون گرایش به هیچ یک، سلسه برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد، در این برنامه محمود صادقی نامزد انتخابات ریاست...
تبلیغات انتخاباتی آغاز شد/ واکنش زاکانی و پورمحمدی/ قرعه‌کشی برنامه‌های ۶ نامزد امشب پخش می‌شود
تنها ۶ نامزد از ۸۰ نفر تایید شدند

تبلیغات انتخاباتی آغاز شد/ واکنش زاکانی و پورمحمدی/ قرعه‌کشی برنامه‌های ۶ نامزد امشب پخش می‌شود

صبح امروز (یکشنبه) سخنگوی شورای نگهبان اعلام کرد که اسامی افرادی که صلاحیت آن‌ها احراز شده است تا فردا تکمیل و منتشر می‌شود، اما حدود دو بعدازظهر خبر ارسال اسامی به وزارت کشور، تیتر یک رسانه‌ها...
سنجش ادعای حکومت دینی بر اساس وظیفه اصلی دین/ نقش بنیادین پذیرش و رای موافق مردم در تشکیل حکومت و تعیین حاکم/  امر حکمرانی امری عقلایی و خارج از شریعت است
در سومین برنامه دیدار اندیشه با محمد هرندی، استاد دانشگاه، محقق و دین‌پژوه مطرح شد:

سنجش ادعای حکومت دینی بر اساس وظیفه اصلی دین/ نقش بنیادین پذیرش و رای موافق مردم در تشکیل حکومت و تعیین حاکم/ امر حکمرانی امری عقلایی و خارج از شریعت است

سومین برنامه دیدار اندیشه با محمد هرندی استاد دانشگاه، محقق و دین پژوه بود؛ این گفت و گوی جذاب را بخوانید و ببینید.

بارش برف و باران در پایتخت/ دمای هوا کاهش می‌یابد

بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، وضعیت جوی استان تهران بارش برف و باران، وزش باد شدید در بخش‌های جنوبی و کاهش قابل ملاحظه دما پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر: ۱۲۴۹۰۳
۱۵:۱۶ - ۲۳ اسفند ۱۴۰۰

بارش برف و باران در پایتخت

دیدارنیوز ـ بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، وضعیت جوی استان تهران طی پنج روز آینده آسمانی کمی ابری تا نیمه ابری گاهی ابری همراه با وزش باد و در بعضی ساعت‌ها به‌ویژه در دامنه‌ها و ارتفاعات بارش باران و برف با احتمال رعد و برق، در بعضی مناطق به‌ویژه در بخش‌های جنوبی گاهی همراه با وزش باد نسبتا شدید تا شدید پیش‌بینی می‌شود.

عمده بارش از بعدازظهر سه شنبه و طی روز چهارشنبه (۲۴ و ۲۵ اسفندماه) مورد انتظار است که در مناطق مستعد با احتمال بارش تگرگ و در ارتفاعات همراه با مه و بارش برف و باران خواهد بود.

از بعدازظهر چهارشنبه در سطح استان به‌ویژه بخش‌های جنوبی وزش باد شدید تا خیلی شدید با احتمال خیزش موقتی گردوخاک پیش‌بینی می‌شود و از بعد از ظهر چهارشنبه تا پایان هفته کاهش نسبتا قابل ملاحظه دما در سطح استان و یخبندان شبانه سطح زمین در دامنه‌ها و ارتفاعات مورد انتظار است.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه آبعلی با کمینه دمای ۲ درجه سانتیگراد سردترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران نیز فردا (۲۴ اسفندماه) نیمه ابری تا ابری و وزش باد وگاهی بارش باران و رگبار و رعد و برق با بیشترین و کمترین دمای ۸ و ۱۸ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

آسمان پایتخت پس فردا (۲۵ اسفندماه) نیمه‌ابری و تا ابری وگاهی رگبار باران با احتمال رعد و برق و از بعد از ظهر وزش باد شدید و اوایل شب کاهش ابر خواهد بود و دمای هوا در گرم‌ترین و سردترین زمان به ۲ و ۱۷ درجه سانتیگراد می‌رسد.

منبع: ایسنا
برچسب ها: هواشناسی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی