تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان تهران

مشکلی برای تامین گوشت مرغ در تهران نداریم/ ذخیره کافی در سردخانه‌ها موجود است

سرپرست سازمان جهادکشاورزی استان تهران، با بیان اینکه هم‌اکنون حدود ۱۴ هزار تن مرغ در سردخانه‌های این استان وجود دارد، گفت: هیچ نگرانی برای بحث تامین مرغ وجود ندارد و با همکاری استان‌های تامین کننده این نوع گوشت، شب عید را بدون مشکل سپری می‌کنیم.

کد خبر: ۱۲۴۸۷۷
۱۳:۲۴ - ۲۳ اسفند ۱۴۰۰

مشکلی برای تامین گوشت مرغ در تهران نداریم

دیدارنیوز ـ سعید پازوکی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران، سرانه مصرف مرغ در استان تهران را ۳۲ کیلو گرم عنوان کرد و اظهار داشت: تعداد واحد‌های تولید کنننده مرغ در استان ۴۶ واحد است که حدود یک میلیون ۳۸۶ هزار قطعه جوجه ریزی می‌شود.

وی با بیان اینکه روزانه حدود ۴۰ تن مرغ در استان تهران تولید می‌شود، افزود: نیاز صنف و صنعت استان به مرغ روزانه حدود هزار و ۴۰۰ تن است.

پازوکی خاطرنشان کرد: کمبود مرغ در استان تهران از استان‌های اطراف نظیر مازندران، گلستان، قزوین، سمنان و گیلان تامین می‌شود.

به گفته این مسئول، مهمترین نکته‌ای که در حوزه مرغ در استان تهران وجود دارد این است که استان تهران علاوه بر اینکه مصرف خودش را دارد بیشتر واحد‌های توزیع کننده اصلی مرغ کشور نیز در این استان قرار دارد.

تولید روزانه ۲۶۰ تن تخم مرغ در استان تهران

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان تهران بابیان اینکه تولید روزانه تخم مرغ در استان تهران ۲۶۰ تن است، گفت: مصرف روزانه تخم مرغ در استان تهران حدود ۴۸۰ تن است که مابقی ناگزیر از سایر استان‌ها تامین می‌شود.

وی با اشاره به تمهیدات شرکت پشتیبان اظهار داشت: حدود ۶۰۰ تن مرغ و تخم مرغ آماده برای بازار داریم و ضمن اینکه واردات تخم مرغ نیز انجام‌می شود.

پازوکی مصرف سرانه تخم مرغ در استان تهران را ۱۲ کیلوگرم اعلام کرد و افزود: تعداد واحد‌های تولید کننده تخم‌مرغ در استان تهران ۶۴ واحد است که در حدود پنج میلیون و ۵۸۰ هزار قطعه جوجه ریزی انجام‌می شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: در بحث تخم مرغ نگرانی‌هایی پیرامون نوسان قیمت در بازار هست، اما کمبودی وجود ندارد.

منبع: ایرنا
برچسب ها: قیمت مرغ
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی