تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...

رضایی: اصلاح ساختار بودجه را آغاز کرده‌ایم

محسن رضایی، معاون اقتصادی رئیس جمهوری با بیان اینکه اصلاح ساختار بودجه آغاز شده است، گفت: از ورود پول‌های بی‌پشتوانه به نقدینگی جلوگیری می‌کنیم.

کد خبر: ۱۲۴۸۷۲
۱۳:۰۹ - ۲۳ اسفند ۱۴۰۰

رضایی: اصلاح ساختار بودجه را آغاز کرده‌ایم

دیدارنیوز: معاون اقتصادی رئیس جمهوری گفت: ما شروع به اصلاح ساختار بودجه کرده‌ایم و از ورود پول‌های بی‌پشتوانه به نقدینگی جلوگیری می‌کنیم.

محسن رضایی در همایش ملی مدیران جهادی وزارت کشور با بیان اینکه مدیریت جهادی در برابر مدیریت دیوانی است و در مدیریت جهادی، ماموریت‌پذیری و ماموریت دادن محور اساسی است، اظهار کرد: مدیریت دیوانی، تشریفاتی و ظاهری و برای رفع تکلیف است، ولی مدیریت جهادی سر از پا نمی‌شناسد و یکپارچه عشق و جهاد و تلاش است. مدیریت جهادی شگفتی‌ساز است و مدیریت دیوانی، کار عادی را انجام می‌دهد.

وی با تاکید بر اینکه در مدیریت جهادی بن بست وجود ندارد، گفت: مدیران جهادی خلاق، نوآور، شجاع و ریسک‌پذیر هستند و این چیزی است که ما در اقتصاد می‌خواهیم. تحول اقتصادی هم از فکر و روحیه و انگیزه آدم‌ها آغاز می‌شود.

رضایی با بیان اینکه ما باید تحول اساسی در اقتصاد به وجود آوریم که در فرهنگ و زندگی جامعه تحول ایجاد کند، یادآور شد: دولت، اصلاحات اقتصادی را از تجارت آغاز کرده است؛ چون اولین مزیت ایران از تجارت است. اصلاحات را اول از مقررات تهاتر را شروع کرده‌ایم و به سمت حمل یکسره در بندر‌ها رفته‌ایم. همچنین دنبال ایجاد برندینگ در دنیا هستیم، بنابراین زنجیره تجارت از ابتدا تا انتها باید اصلاح شود.

وی با بیان اینکه کارآفرینان باید به دولت کمک کنند تا گره‌های تجاری باز شود، گفت: دولت طبق اصل ۴۴ نمی‌تواند شرکت درست کند و فقط نقش حمایتی باید داشته باشد. ما شروع به اصلاح ساختار بودجه کرده ایم و از ورود پول‌های بی‌پشتوانه به نقدینگی جلوگیری می‌کنیم.

معاون رئیس جمهور با تاکید بر اینکه ثروت اصلی دست کارآفرینان کشور است و دولت بسترساز و هدایت کننده اصلاحات اقتصادی کشور است، گفت: باید از سمت بنگاه‌سازی یه سمت صنعت‌سازی برویم، چون در ایران صنعت نداریم و بدون صنعت نمی‌توانیم جهش‌های بزرگ را تجربه کنیم.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی