تیتر امروز

سمانه نایینی:
گفت‌وگوی ویژه دیدارنیوز با یک فعال حوزه روابط عمومی سمن‌ها

سمانه نایینی: "جمع‌آوری" مناسب پسماند است نه کارتن‌خواب‌ها و کودکان کار/ ناکارآمدی شهرداری به سازمان‌های مردم نهاد آسیب زد/ خلع سواد رسانه‌ای پاشنه آشیل روابط عمومی‌ها است

امروز ۲۷ اردیبهشت ماه روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی‌هاست و این روز بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز در گفت و گویی با یکی از فعالان حوزه روابط‌عمومی سمن‌ها، چالش‌ها و کاستی‌های این حوزه را بررسی کند.
تلاش کن! طلاش کن

تلاش کن! طلاش کن

رویکرد پریسکوپ برآن است که دغدغه و علاقه مندی‌های نسل z رو با تجربه و دانش نسل‌های قبل‌تر ادغام کند تا نتایج جالب و جدیدی در راستای اهداف شغلی هر دو نسل برسد. در قسمت سوم این برنامه چشم پریسکوپ...
رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه
گفت‌وگوی دیدار در برنامه جامعه‌پلاس با وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی

رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان رضا صالحی امیری، وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی بود؛ او از دلایل فرار نخبگان گفت و تاکید کرد که به همین دلیل سالیانه ۱۵ میلیارد دلار سرمایه از...

فلاحی: تا زمانی که تمام تحریم‌ها لغو نشود مذاکرات بی‌نتیجه است

نماینده همدان در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به اینکه تا زمانی که تمام تحریم‌ها لغو نشود مذاکرات بی‌نتیجه است، گفت: نباید سرنوشت کشور را به مذاکرات گره زد.

کد خبر: ۱۲۴۸۳۶
۱۰:۵۱ - ۲۳ اسفند ۱۴۰۰

فلاحی: تا زمانی که تمام تحریم‌ها لغو نشود مذاکرات بی‌نتیجه است

دیدارنیوز: نماینده همدان در مجلس گفت: تا زمانی که آمریکا عملا لغو تحریم‌ها آن هم با تصویب کنگره و آزادسازی تبادلات ارزی فروش نفت را نپذیرد مذاکرات بی نتیجه است و آنطور که دولت بیان کرده نباید سرنوشت کشور را به مذاکرات گره زد.

حجت الاسلام احمد حسین فلاحی نماینده همدان در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به مذاکرات برجامی ایران و طرف‌های غربی در وین، اظهار کرد: در خصوص مذاکرات یک سری سیاست‌ها از سال ۸۲ داشتیم که آیا قطع ارتباط کنیم و مانند کره شمالی اقدامات خود را انجام دهیم و یا مثل لیبی تسلیم شویم و یا اینکه ضمن انجام مذاکره کار خودمان را هم انجام دهیم.

وی افزود: سیاست نظام این بوده که ضمن انجام فعالیت‌های هسته‌ای، مذاکراتمان را هم ادامه دهیم و منتظر نتیجه مذاکرات نمانده و کشور را معطل مذاکرات نکنیم.

نماینده همدان در مجلس ادامه داد: متاسفانه دولت گذشته راه انحراف را رفت یعنی همه چیز را به مذاکرات گره زد که این راه اشتباهی است و باعث شرطی شدن کشور شد.

حجت الاسلام فلاحی بیان کرد: سیاست‌های دولت سیزدهم هم باید بر اساس سیاست‌های کلی نظام باشد یعنی ضمن اینکه مذاکره می‌کنیم باید سرعت فعالیت‌های هسته‌ای خودمان را هم سرعت ببخشیم.

وی بیان کرد: ما باید غنی سازی ۲۰ درصد و هم ۶۰ درصد را داشته باشیم و هم تولید و نسب سانتریفیوژ‌های نسل ۶ را داشته باشیم و علاوه بر این باید تاسیسات هسته‌ایمان را گسترش دهیم؛ چرا که این اقدامات دست ما را در مذاکرات پر می‌کند.

نماینده همدان در مجلس بیان کرد: اروپایی‌ها در مذاکرات باید بروند و آمریکا را قانع کنند چرا که اروپایی‌ها از خود استقلالی ندارند و همه چیز دست آمریکایی‌ها است ولذا اگر می‌خواهند واقعا به نتیجه‌ای در مذاکرات برسیم آمریکا باید تمامی تحریم‌ها ما را لغو کند و ما هم باید راستی‌آزمایی کنیم؛ از طرفی هم ممکن است آمریکا دوباره مثل گذشته از برجام خارج شود بنابراین بهتر است که توافقات را به تصویب کنگره برساند تا این ضمانتی برای مذاکرات باشد.

حجت الاسلام فلاحی با بیان اینکه اگر آمریکا نمی‌خواهد ضمانت قطعی به ما بدهد قطعا با اروپا به نتیجه نمی‌رسیم، گفت: لذا می‌توانیم همانطور که از طریق محور‌های دیگر اقتصادمان را گسترش و صادراتمان را ۴۰ درصد افزایش دادیم فعالیت‌ها خود را با کشور‌های منطقه ادامه دهیم.

نماینده مردم همدان در مجلس در پایان تاکید کرد: مذاکره کنندگان باید بدانند همانطور که مجلس با تصویب قانون اقدام راهبردی دست آنان را پر کرده است نقش مجلس را نادیده نگیرند و از توان مجلس استفاده کرده و تا زمانی که آمریکا عملا لغو تحریم‌ها آن هم با تصویب کنگره و آزادسازی تبادلات ارزی فروش نفت را نپذیرد مذاکرات بی نتیجه است و آنطور که دولت بیان کرده نباید سرنوشت کشور را به مذاکرات گره زد چرا که دستور رهبر معظم انقلاب خنثی سازی تحریم‌ها و دور زدن آن‌ها است.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی