تیتر امروز

از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب
همافر حقوقدان و سیاستمدار اقتصاد خوانده در تنگنای سی‌ام

از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب

در سی‌امین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان محمود علیزاده طباطبایی، حقوقدان و عضو شناخته‌شده حزب کارگزاران سازندگی بود و از روزهای قبل از انقلاب و ماجرای کودتای نوژه و نقش روس‌ها...
چادرها برپا شد؛ مطالبات روی زمین ماند
گزارش تکمیلی دیدارنیوز سه روز بعد از حریق گسترده امامزاده ابراهیم

چادرها برپا شد؛ مطالبات روی زمین ماند

دیدارنیوز در گفت‌وگو با یکی از ساکنین بومی امامزاده ابراهیم از حال و هوای این روزهای منطقه آتش گرفته پرسیده؛ که می‌خوانید.

تنیس ایران در وضعیت بحرانی

بعد از خالی شدن حساب فدراسیون تنیس، استعفای عوامل فدراسیون در حالی که این رشته در فروردین سال آینده مسابقات آسیایی رده سنی کمتر از ۱۲ سال و رقابت‌های مقدماتی جهان در رده‌های سنی کمتر از ۱۴ و ۱۶ سال را در پیش دارد، این فدراسیون را در بحران فرو برد.

کد خبر: ۱۲۴۸۱۸
۰۹:۲۷ - ۲۳ اسفند ۱۴۰۰

تنیس ایران در وضعیت بحرانی

دیدارنیوز: بعد از خالی شدن حساب فدراسیون تنیس توسط سازمان امور مالیاتی، امروز خبر استعفای ۴ نفر از اعضای این فدراسیون هم مثل بمب صدا کرد.

اکبر طاهری سرمربی تیم ملی پسران، فرناز فصیحی سرمربی تیم ملی بانوان، سینا ابراهیمیان مسئول کمیته مسابقات فدراسیون تنیس، امیر صدری مسئول روابط بین الملل فدراسیون افرادی هستند که از سمت خود استعفا کردند.

شنیده می‌شود برکناری فرزین ضیاء آذری از سمت دبیری و مهرافزا منوچهری از نایب رئیسی بانوان عامل اصلی این تصمیم گیری بوده است.

درباره علت آن با افراد مستعفی و برای مطلع شدن از واکنش فدراسیونی‌ها موضوع را از رئیس فدراسیون پیگیری کردیم که متاسفانه هیچ کدام پاسخگو نبودند.

استعفای عوامل فدراسیون تنیس در حالی است که این رشته در فروردین سال آینده مسابقات آسیایی رده سنی کمتر از ۱۲ سال و رقابت‌های مقدماتی جهان در رده‌های سنی کمتر از ۱۴ و ۱۶ سال را در پیش دارد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی