تیتر امروز

حمله ایران به اسرائیل/ انهدام سه ریز پرنده در آسمان اصفهان/ مقام نظامی: هیچ خسارتی در پی نداشته است
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری (این گزارش بروزرسانی می‌شود)

حمله ایران به اسرائیل/ انهدام سه ریز پرنده در آسمان اصفهان/ مقام نظامی: هیچ خسارتی در پی نداشته است

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.

رستمیان: در جام‌های جهانی شرکت نکنیم رقبا امتیازات المپیک را جمع می‌کنند

هانیه رستمیان، ملی‌پوش تپانچه کشورمان می‌گوید اگر در جام‌های جهانی حضور نداشته باشیم، تیراندازان سایر کشور‌ها امتیاز‌های المپیک را جمع خواهند کرد.

کد خبر: ۱۲۴۷۲۵
۰۹:۵۱ - ۲۲ اسفند ۱۴۰۰

رستمیان: در جام‌های جهانی شرکت نکنیم رقبا امتیازات المپیک را جمع می‌کنند

دیدارنیوز: ملی‌پوش تپانچه گفت: اگر در جام‌های جهانی شرکت نکنیم تیراندازان سایر کشور‌ها امتیاز‌های المپیک را جمع می‌کنند.

هانیه رستمیان در خصوص شرایط تیم ملی تیراندازی اظهار کرد: خداراشکر اردو‌های منظمی داریم و شرایط خوب است. مسابقات جام جهانی مصر را هم پیش رو داشتیم و برای آن آماده بودیم، اما اعزام نشدیم.

ملی‌پوش تپانچه گفت: در حال حاضر برای مسابقه بعدی آماده می‌شویم. اولین رویداد ما اواسط فروردین در برزیل است. هنوز رفتن ما به جام جهانی برزیل قطعی نیست، اما تمرینات خود را داریم تا آمادگی کافی برای شرکت در مسابقات را داشته باشیم. مسابقات مهمتری، چون بازی‌های آسیایی هم پیش رو داریم و همه تلاشمان را برای آن مسابقات می‌کنیم.

رستمیان در خصوص تغییر کادر فنی تیم ملی تپانچه گفت: با تغییر ریاست فدراسیون، مربیان ما هم عوض شدند. آقای نصراصفهانی به عنوان سرمربی و آقای صولت به عنوان مربی به کادر فنی اضافه شدند. من قبلا با هر دو مربی کار کردم و امیدوارم با کمک آن‌ها تمرینات خوبی داشته باشیم و در مسابقات هم نتایج خوبی بگیریم.

بانوی پرچمدار ایران در المپیک ۲۰۲۰ توکیو در خصوص حضور در سه جام جهانی باکو، برزیل و کره جنوبی گفت: فدراسیون همه تلاش خود را می‌کند تا بتوانیم در آن مسابقات باشیم. ما هم خود را برای مسابقات آماده می‌کنیم، اما تا آخرین لحظه به شرایط فدراسیون، ویزا و .. بستگی دارد.

ملی‌پوش تپانچه در خصوص حذف تیراندازان ایران از رنکینگ فدراسیون جهانی و تاثیر رنک در کسب سهمیه المپیک گفت: حضورمان در همه مسابقات مهم است، چون حتی اگر مقامی نگیریم در رنکینگ تاثیرگذار است. اگر در جام‌های جهانی شرکت نکنیم تیراندازان سایر کشور‌ها امتیاز‌ها را کسب می‌کنند؛ بنابراین باید در همه مسابقات جام جهانی و حتی گرندپری‌ها شرکت کنیم. جدیدا امتیاز مسابقات گرندپری هم در رنکینگ جهانی تاثیرگذار است.

رستمیان گفت: امتیاز این مسابقات خیلی مهم است، چون از روی رنکینگ سهمیه المپیک توزیع می‌شود. باید بتوانیم جایگاه خود را در رنکینگ حفظ کنیم. از همین حالا امتیاز مسابقات و رنکینگ ما در توزیع سهمیه المپیک پاریس تاثیرگذار است.

وی در خصوص اردوی تدارکاتی گفت: اکثر اردو‌های ما در هانوفر آلمان انجام می‌شود. چون ما مشکلات فشنگ داریم مجبوریم اردو‌ها را در هانوفر برگزار کنیم تا بتوانیم با فشنگ بیشتر تمرین کنیم و مقداری هم فشنگ برای تمرینات تهیه کنیم. معمولا بین مسابقات این اردو را داریم و فشنگ تهیه می‌کنیم.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی