تیتر امروز

پیروزی مجدد بایدن در انتخابات ریاست جمهوری، به جنبش اعتراضی دانشجویان گره خورده است
از چشم جهان (۱۴۷)

پیروزی مجدد بایدن در انتخابات ریاست جمهوری، به جنبش اعتراضی دانشجویان گره خورده است

اعتراضات دانشجویی در مخالفت با حمایت آمریکا از جنگ اسرائیل در غزه، مانند آتشی خودسوز در این کشور شعله‌ور شده است؛ آنچه می خوانید ترجمه اختصاصی دیدارنیوز از مطلب مدیر موسسه اعراب آمریکایی است.
مطهرنیا: محاصره اقتصادی ایران در زمان اوباما و هیلاری کلینتون آغاز شد/ اسرائیل و آمریکا به ضد واقعه ۷ اکتبر نیاز داشتند
رئیس اندیشکده آینده‌اندیشی سیمرغ در گفت‌وگو با دیدارنیوز

مطهرنیا: محاصره اقتصادی ایران در زمان اوباما و هیلاری کلینتون آغاز شد/ اسرائیل و آمریکا به ضد واقعه ۷ اکتبر نیاز داشتند

گفت‌وگوی مهدی مطهرنیا با سرویس بین‌الملل دیدارنیوز حول محور جنگ ایران و اسرائیل و نقش و نقشه آمریکا را ببینید و بخوانید
توسعه تبادلات مرزی ‌با کشورهای همسایه دنبال می‌شود

وزیر کشور: پیش‌بینی ‌افزایش حجم تردد مسافران نوروزی را داریم

احمد وحیدی، وزیر کشور در آستانه آغاز سال ۱۴۰۱ و شروع مسافرت‌های نوروزی گفت: پیش‌بینی بر افزایش حجم تردد مسافران نوروزی است و در این خصوص آمادگی‌های خوبی در نیروی انتظامی، سازمان راهداری و سایر دستگاه‌های مسئول برای مدیریت بهینه سفر وجود دارد.

کد خبر: ۱۲۴۷۲۴
۰۹:۴۷ - ۲۲ اسفند ۱۴۰۰

وزیر کشور: پیش‌بینی ‌افزایش حجم تردد مسافران نوروزی را داریم

دیدارنیوز: وزیر کشور از مردم ایران خواست در سفر‌های نوروزی، شیوه نامه بهداشتی و مسائل ایمنی جاده‌ای را با هدف حفظ سلامت عمومی به صورت جدی رعایت کنند.

احمد وحیدی که از صبح امروز یکشنبه برای بررسی مسائل توسعه‌ای و عمرانی استان آذربایجان شرقی وارد شهر تبریز شده است؛ در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: امروز توفیق داریم در خدمت مردم شریف و شهید پرور مردم استان آذربایجان شرقی باشیم.

وی افزود: توسعه تبادلات مرزی استان آذربایجان شرقی با توجه به داشتن مرز مشترک با کشور‌های همسایه دنبال می‌شود و تلاش بر این است که با تقویت مبادلات مرزی روابط با کشور‌های همسایه تقویت شود.

نشست مشترک با اصحاب صنعت یکی از برنامه‌های کاری وزیر کشور در سفر به این استان است که دکتر وحیدی درباره آن اظهار کرد: به دنبال این هستیم از نزدیک در جریان دغدغه‌ها و خواسته‌های صنعتگران عزیز استان باشیم و در پیشبرد اهداف توسعه‌ای کمک کنیم.

وی همچنین به چالش حوادث جاده‌ای در استان آذربایجان شرقی اشاره کرد و گفت: به دنبال بررسی راهکار‌های موثر برای کاهش این حوادث و آسیب‌های ناشی از آن در استان هستیم.

وزیر کشور به پرسش خبرنگاری در خصوص تمهیدات صورت گرفته در ایام سفر‌های نوروزی هم اینگونه پاسخ داد‌: پیش‌بینی بر افزایش حجم تردد مسافران نوروزی است و در این خصوص آمادگی‌های خوبی در نیروی انتظامی، سازمان راهداری و سایر دستگاه‌های مسئول برای مدیریت بهینه سفر وجود دارد.

وحیدی از مردم عزیز ایران اسلامی خواست که رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی را به صورت جدی در دستور کار داشته باشند و همچنین ان‌شاءلله با رعایت مسائل ایمنی جاده‌ای سفری خوب و بدون آسیب را در کشور شاهد باشیم.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی