تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...

نایکی با چلسی قطع همکاری نکرد

باوجود تحریم‌های اخیر و قطع همکاری چند اسپانسر با باشگاه چلسی، شرکت نایکی آمریکا تصمیم گرفته است راهی متفاوت از دیگر شرکای تجاری باشگاه چلسی در پیش بگیرد و به همکاری‌اش با قهرمان فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا ادامه دهد.

کد خبر: ۱۲۴۶۸۹
۱۴:۵۴ - ۲۱ اسفند ۱۴۰۰

نایکی با چلسی قطع همکاری نکرد

دیدارنیوز: در حالی که اسپانسر‌های باشگاه چلسی یکی پس از دیگر آبی‌های لندن را تنها می‌گذارند، تولید کننده پوشاک و ملزومات ورزشی این تیم حاضر به اتخاذ چنین تصمیمی نشده است.

به نقل از نشریه اتلتیک انگلیس؛ شرکت تولید پوشاک و لوازم ورزشی نایکی آمریکا تصمیم گرفته است راهی متفاوت از دیگر شرکای تجاری باشگاه چلسی در پیش بگیرد و به همکاری‌اش با قهرمان فصل گذشته اروپا ادامه دهد.

چلسی به دلیل ارتباط مالک روسی اش رومن آبراموویچ با ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه و خودداری از محکوم کردن جنگ روسیه با اوکراین، از همه جهات تحت فشار قرار گرفته و بعد از تحریم شدن از سوی بریتانیایی‌ها، اسپانسرهایش را یکی پس از دیگری از دست داده است. یکی از آن‌ها هم اسپانسر روی پیراهن این تیم شرکت ارتباطاتی «three» بوده که از آبی‌پوشان لندن خواسته که لوگوی این شرکت را از روی پیراهن‌شان حذف کند.

شرکت نایکی، اما موضعی متفاوت را اتخاذ کرده و تصمیم گرفته که به همکاری‌اش با قهرمان فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا ادامه دهد.

قطع همکاری با نایکی یکی از نگرانی‌های اصلی مدیران باشگاه چلسی بابت وارد آمدن یک ضربه مالی سنگین به تیم تحت هدایت توماس توخل بود، چرا که قرارداد چلسی با این شرکت آمریکایی یکی از مهمترین منابع درآمد تیم غرب لندن است و به موجب آن ۹۰۰ میلیون پوند در یک بازه ۱۵ ساله به این تیم می‌رسد؛ ۶۰ میلیون پوند در هر فصل.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی