تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

«شهربانو» تنها فیلم ایرانی جشنواره سیدنی

«شهربانو» به عنوان تنها نماینده ایران در رقابت فیلم‌های سینمایی جشنواره جهانی فیلم سیدنی انتخاب شد.

کد خبر: ۱۲۴۶۸۷
۱۴:۴۸ - ۲۱ اسفند ۱۴۰۰

شهربانو تنها فیلم ایرانی جشنواره سیدنی

دیدارنیوز ـ فیلم سینمایی «شهربانو» به کارگردانی مریم بحرالعلومی، تهیه‌کنندگی پگاه احمدی و نویسندگی پژمان تیمورتاش که این روز‌ها در پلتفرم‌های شبکه نمایش خانگی به صورت آنلاین اکران شده، تنها فیلم منتخب از ایران در جشنواره جهانی فیلم سیدنی SWFF است.

جشنواره جهانی فیلم سیدنی که ۴ تا ۸ می (۱۴ تا ۱۸ اردیبهشت) در شهر سیدنی استرالیا برگزار می‌شود استعداد‌های جدید و نوظهور در فیلمسازی را کشف کرده و پرورش می‌دهد.

جشنواره جهانی فیلم سیدنی جشنواره‌ای اقلیمی به‌شمار می‌رود که در مرکز شهر سیدنی برگزار می‌شود و Treeplan. org با کاشت ۶۰۰ درخت در سرتاسر کشور استرالیا هرساله این جشنواره را پشتیبانی می‌کند.

پخش بین المللی فیلم سینمایی شهربانو با نام جهانی Lady of the City بر عهده کمپانی Maroon Films به مدیریت ثمین مهاجرانی است و فرشته صدرعرفایی، بهناز جعفری، گلاره عباسی، سامان صفاری، محمد، ولی زادگان، علی کیان‌ارثی و بهرنگ علوی، با حضور یوسف تیموری و صدای افتخاری مه لقا باقری نقش‌آفرینان این فیلم هستند.

برچسب ها: سینمای ایران
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی