تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
سیدجلال گل بزند خوشحال می‌شوم

بنا: دوست دارم پرسپولیس دربی را ببرد و قهرمان لیگ شود

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان یک پرسپولیسی متعصب است و دوست دارد سرخپوشان مقابل استقلال به برتری برسند. محمد بنا در این باره گفته است: دوست دارم پرسپولیس دربی را هم ببرد و قهرمان لیگ شود. مهم نیست چه کسی گل می‌زند، اما اگر سیدجلال از عقب بیاید و ناگهان گل بزند خیلی خوشحال خواهم شد.

کد خبر: ۱۲۴۶۰۰
۰۹:۰۴ - ۲۱ اسفند ۱۴۰۰

بنا: دوست دارم پرسپولیس دربی را ببرد و قهرمان لیگ شود

دیدارنیوز: سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان درباره دربی و اینکه دوست دارد چه کسی گل بزند، صحبت کرد.

دربی پایتخت بین استقلال و پرسپولیس قرار است روز پنجشنبه برگزار شود که محمد بنا سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان در این خصوص صحبت کوتاهی داشت. وی بار‌ها پرسپولیسی بودن خود را نشان داده و امیدوار است این مسابقه نیز با برد سرخ‌پوشان همراه باشد.

او درباره اینکه طرفدار پرسپولیس است و دوست دارد این تیم قهرمان لیگ شود، عنوان کرد: دوست داشتن پرسپولیس به خاطر این است که از نوجوانی علی پروین را دوست داشتم و او بچه محل ما بود، وحید قلیچ هم همین طور.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان، گفت: من اهل کری خواندن نیستم، اما وقتی در یک بازی پرسپولیس همان دقایق ابتدایی گل خورد، پیام‌های زیادی داشتم که برایم نوشته بودند بازی یک بر صفر شروع شد! من یک پرسپولیسی هستم و بسیار متعصب. دوست دارم پرسپولیس دربی را هم ببرد و قهرمان لیگ شود. مهم نیست چه کسی گل می‌زند، اما اگر سیدجلال از عقب بیاید و ناگهان گل بزند خیلی خوشحال خواهم شد. همسرم هم به شدت پرسپولیسی است و حتی بعد از برد‌های پرسپولیس سجده شکر به جا می‌آورد.

منبع: فارس
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی