تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

مولوی عبدالحمید: روسیه فرو می‌پاشد، منافع ملی را فدای جنگ‌طلبان ستمگر نکنید/مبادا حمایت از ظالم ما را گرفتار آه و ناله مظلوم کند

مولوی عبدالحمید امام جمعه زاهدان گفت: تهاجم به اوکراین باعث افول و از هم پاشیدگی مجدد روسیه می‌شود، منافع ملی را فدای جنگ‌طلبان ستمگر نکیند.

کد خبر: ۱۲۴۵۲۴
۱۶:۵۴ - ۱۸ اسفند ۱۴۰۰

مولوی عبدالحمید: روسیه فرو می‌پاشد، منافع ملی را فدای جنگ‌طلبان ستمگر نکنید

 

دیدارنیوز: مولوی عبدالحمید اسماعیل‌زهی امام جمعه اهل سنت مسجد مکی زاهدان در حساب کاربری خود در توییتر نوشت: تهاجم شوروی به افغانستان سبب فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی شد.

این روحانی اهل سنت افزود: تهاجم ناتو به افغانستان و شکست آن زمینه تهاجم به اوکراین را فراهم کرد. و امروز تهاجم به اوکراین باعث افول و از هم پاشیدگی مجدد روسیه می‌شود.

وی تاکید کرد: بنابراین نباید منافع ملی مردم رنج‌کشیده ایران فدای جنگ‌طلبان ستمگر شود.

مبادا حمایت از ظالم ما را گرفتار آه و ناله مظلوم کند

مولوی عبدالحمید اسماعیل در توییت قبلی خود هم نوشته بود: «نه شرقی نه غربی» بهترین سیاست است. دولت‌های بزرگ دنبال منافع خود و توسعه‌طلبی هستند و دیگر ملت‌ها را فدای منافع خویش می‌کنند. در حمایت از ظالم مبادا گرفتار آه و ناله مظلوم بشویم.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی