تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به اسرائیل پس از حادثه اصفهان/ آمریکا: در هیچ عملیات تهاجمی شرکت نکرده‌ایم
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

هشدار فرمانده ارتش به اسرائیل پس از حادثه اصفهان/ آمریکا: در هیچ عملیات تهاجمی شرکت نکرده‌ایم

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

حسین حسینی؛ سومین سه رقمی تاریخ استقلال

استقلال در طول تاریخ خود دروازه‌بان‌های بزرگ زیادی داشته است. در ادوار لیگ برتر، حسین حسینی سومین دروازه‌بان استقلال است که به آمار ۱۰۰ بازی در این تیم رسیده است.

کد خبر: ۱۲۴۴۳۰
۰۹:۳۴ - ۱۸ اسفند ۱۴۰۰

حسین حسینی؛ سومین سه رقمی تاریخ استقلال

دیدارنیوز: حسین حسینی به آمار ۱۰۰ بازی برای استقلال در لیگ برتر رسید.

حسین حسینی یکی از باسابقه‌ترین بازیکنان حال حاضر استقلال است. این بازیکن در سال‌های نخست حضور خود در استقلال، سکونشین و نیمکت‌نشین بود. حسینی برای خدمت سربازی به ملوان رفت و در بازگشت به استقلال در لیگ شانزدهم به تدریج جایگاه ثابت خود را در این تیم پیدا کرد و در این فصل در بسیاری از بازی‌ها کاپیتان استقلال شد.

حسینی پس از طالب‌لو و رحمتی

استقلال در طول تاریخ خود دروازه‌بان‌های بزرگ زیادی داشته است. در ادوار لیگ برتر، حسین حسینی سومین دروازه‌بان استقلال است که به آمار ۱۰۰ بازی در این تیم رسیده است. این تیم ۱۳ دروازه‌بان در لیگ برتر داشته است. مهدی رحمتی با ۱۹۶ بازی رکورددار دروازه‌بانی برای استقلال در لیگ برتر است. وحید طالب‌لو هم ۱۷۰ بازی برای استقلال انجام داده است. حسین حسینی سومین دروازه‌بانی است که تعداد بازی‌اش در استقلال سه رقمی می‌شود.

حسین حسینی با ۲۹ سال سن، فرصت این را دارد در صورت استمرار حضور خود در استقلال رکورد‌های دروازه‌بانی در استقلال را بشکند. حضور حسینی در زمین برای استقلال اکثراً توام با موفقیت بوده است. این بازیکن در ۵۷ بازی از ۱۰۰ دیداری که برای استقلال بازی کرده برنده از زمین خارج شده و بین بازیکنانی که حداقل ۶۰ بازی برای این تیم انجام دادند بهترین آمار را دارند.

رکورد‌های کم‌نظیر حسینی
حسین حسینی که رکورددار طولانی‌ترین زمان بسته نگه داشتن دروازه در تاریخ استقلال است. در ۱۰۰ بازی در این تیم در لیگ برتر، ۷۰ گل دریافت کرده است. این بهترین آمار یک دروازه‌بان در استقلال بین بازیکنانی است که حداقل ۲۰ بازی در این تیم انجام داده‌اند.

حسینی در ۴۵ بازی موفق به بسته نگه داشتن دروازه‌اش شده است. در تاریخ استقلال بین بازیکنانی حداقل ۳۰ بازی کرده‌اند پس از مهدی رحمتی در رتبه دوم جای گرفته است. مهدی رحمتی در ۴۸ درصد مسابقات کلین‌شیت کرده است. رکورددار بیشترین کلین‌شیت در لیگ برتر برای استقلال مهدی رحمتی است که ۹۴ کلین‌شیت داشته است. پس از رحمتی، طالب‌لو ۵۴ بار دروازه‌اش را بسته نگه داشته و حسینی بعد از این ۲ دروازه‌بان در رتبه سوم جای دارد.

حسین حسینی؛ سومین سه رقمی تاریخ استقلال

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی