تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

بنا: برای موفقیت باید از یکسری چیز‌ها چشم‌پوشی کنیم

محمد بنا، سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی با اشاره به اینکه برای موفقیت باید از یکسری چیز‌ها چشم‌پوشی کرد، گفت: مرحله اول اردوی ما از ۲۶ اسفند تعطیل می‌شود و سوم - چهارم فروردین دوباره اردو‌ها را آغاز می‌کنیم.

کد خبر: ۱۲۴۳۷۵
۱۴:۴۵ - ۱۷ اسفند ۱۴۰۰

بنا: برای موفقیت باید از یکسری چیز‌ها چشم‌پوشی کنیم

دیدارنیوز: سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان در خصوص شروع تمرینات توضیحاتی داد.

محمد بنا در خصوص برگزاری نخستین اردوی تیم ملی کشتی فرنگی و رویداد‌های سال آینده، عنوان کرد: اولین مرحله بعد از فرایند‌هایی که داشتیم آغاز شد. اولین تمرینات ما جدی است که در سه راند تشکیل شده است. نباید توقع داشته باشیم در نخستین جلسه عالی باشند، اما بچه‌ها خوب بودند. مهم انگیزه است که با انگیزه راهشان را ادامه دهند.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان با اشاره به اینکه ۶ ماه آینده برای کشتی‌گیران فشرده خواهد بود، گفت: ما مسابقات قهرمانی آسیا، بازی‌های آسیایی، بازی‌های کشور‌های اسلامی مسابقات جهانی صربستان، به همراه چند تورنمنت دیگر را پیش رو داریم به همین دلیل باید بچه‌ها شرایطی را به وجود بیاورند که خوب در مسابقات شرکت کنند. فقط شرکت کردن مهم نیست، خوب شرکت کردن مهم است.

بنا در خصوص نفرات دعوت شده به اردو و همچنین تعطیلات نوروزی، خاطرنشان کرد: از دل جام تختی که مرحله آخر بود به اضافه هفت ورزشکاری که بیرون بودند، ۳۸ نفر در مجموع به اردو دعوت شدند. مرحله اول اردوی ما از ۲۶ اسفند تعطیل می‌شود و سوم - چهارم فروردین دوباره اردو‌ها را آغاز می‌کنیم. تعطیلات ما زیاد نیست، چون اولویت موفقیت است؛ کسی که موفقیت می‌خواهد باید از یکسری چیز‌ها چشم بپوشد.

منبع: فارس
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی