تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

افتتاح دبیرستان دخترانه‌ی ۱۲ کلاسه "موسسه خیریه نیک‌گامان جمشید"

دبیرستان دخترانه‌ی ۱۲ کلاسه "موسسه خیریه نیک‌گامان جمشید" در منطقه کم‌برخوردار فشافویه، شهرستان ریِ استان تهران افتتاح شد.

کد خبر: ۱۲۴۳۶۳
۱۴:۰۸ - ۱۷ اسفند ۱۴۰۰

افتتاح دبیرستان دخترانه‌ی ۱۲ کلاسه

دیدارنیوز ـ مورخ ۱۴ اسفند ماه ۱۴۰۰ با حضور دکتر اشکان تقی پور، عضو هیئت مدیره مجمع خیرین کشور و حضور معاونت محترم اداره کل نوسازی استان تهران، مدیران اداره کل نوسازی استان تهران، مدیران آموزش و پرورش شهرستان ری، فرهنگیان محترم منطقه و جمعی از دانش آموزان مدرسه یکی دیگر از مدارس "موسسه خیریه نیک گامان" به نام و یادِ شادروان بانو لطیفه طاهبازاف طی مراسمی افتتاح شد.

اشکان تقی پور مدیر عامل "موسسه خیریه نیک گامان" و عضو "هیئت مدیره شبکه موسسات خیریه و نیکوکاری" ضمن تاکید بر ساخت و تکمیل ۵۰ مدرسه توسط موسسه در چهار سال اخیر به ادامه‌ی فعالیت موسسه به همت خیرین سخاوتمند آن در نهضت مدرسه سازی تاکید کرد.

چهره ماندگار مدرسه سازی در سال ۹۹ و معتمد و عضو شورای مرکزی مشارکت‌های مردمی سازمان بهزیستی کشور، مهارت آموزی در عرصه‌های مختلف در حین ادامه‌ی تحصیل و فرهنگ سازی هوشمندانه جهت سوق دادن تحصیلات دانش آموزان به سمت رشته‌های کاربردی و مهارت‌محورِ ارزشمند مبتنی بر نیاز‌های روز جامعه را یکی از راه حل‌های حل بحران بیکاری، افزایش توانمندسازی و ایجاد فضای اشتغال دانست. وی افزود هر چند که رشته‌های فنی و مهندسی و گرایش‌های حوزه‌های پزشکی و علوم تجربی و علوم انسانی همگی ارزشمندند، اما تبحر و تخصص در رشته‌های کاربردی و مهارت محور چه از حیث ارزش اجتماعی و آکادمیک و چه از منظر اشتغال بر حسب نیاز‌های جامعه در بسیاری از موارد برای کشور و زندگی فردی دانش آموزان در آینده ماحصل بهتری خواهند داشت.

لازم به ذکر است که موسسه خیریه نیک گامان جمشید با تکیه بر خدمت رسانی به مددجویان کرامتمند جامعه هدف بهزیستی و مدرسه سازی‌های گسترده و حضور در بحران طبیعی و بحران های، چون کرونا به شکل مردم نهاد و با هماهنگی و تایید و نظارت نهاد‌های متولی و نظارتی به فعالیت مستمر می‌پردازد و در هر سه حوزه‌ی فعالیت‌های مرتبط با مددجویان بهزیستی، مدرسه سازی و مدرسه یاری، بهداشت و درمان و سوانح طبیعی از تشکل‌های مردمی برگزیده از سوی نهاد‌های متولی است.

 

افتتاح دبیرستان دخترانه‌ی ۱۲ کلاسه

افتتاح دبیرستان دخترانه‌ی ۱۲ کلاسه

افتتاح دبیرستان دخترانه‌ی ۱۲ کلاسه

افتتاح دبیرستان دخترانه‌ی ۱۲ کلاسه

 

افتتاح دبیرستان دخترانه‌ی ۱۲ کلاسه

 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی