تیتر امروز

تولید و تامین دارو مهم است یا ورود به موضوع رعایت پوشش در داروخانه‌ها؟
دیدار بررسی می‌کند

تولید و تامین دارو مهم است یا ورود به موضوع رعایت پوشش در داروخانه‌ها؟

در حالیکه معضل کمبود برخی دارو‌ها برای بیماران خاص در کشور مرتفع نشده؛ خبر تخصیص دارو به داروخانه‌ها به شرط رعایت حجاب چند روزی است موضوع رسانه ها شده و دیدار هم تحلیلی بر این موضوع دارد.

تعطیلی آدیداس در روسیه

شرکت آدیداس با دنبال کردن شرکت‌های پوما و نایکی در واکنش به حمله نظامی مسکو به اوکراین، فعالیت شعبه‌ها و وب سایت فروش محصولاتش در روسیه را تا اطلاع ثانوی معلق کرد.

کد خبر: ۱۲۴۳۴۶
۱۳:۱۶ - ۱۷ اسفند ۱۴۰۰

تعطیلی آدیداس در روسیه

دیدارنیوز ـ این شرکت تولیدکننده محصولات ورزشی آلمانی در لینکدین اعلام کرد به پرداخت حقوق کارمندانش در روسیه ادامه می‌دهد. آدیداس در گزارش سالانه ۲۰۲۰ خود اعلام کرده بود ۱۳ درصد از ۶۲ هزار کارمند این شرکت مقیم روسیه و منطقه کشور‌های مشترک المنافع (CIS) هستند. این شرکت همکاری خود با اتحادیه فوتبال روسیه را اول مارس معلق کرد.

بر اساس گزارش بلومبرگ، پوما هفته گذشته اعلام کرد فعالیت همه شعبه‌های فروش خود در روسیه را متوقف می‌کند و نایکی اعلام کرد شعبه‌های فروش خود در این شرکت را موقتا تعطیل می‌کند. حمله نظامی روسیه به اوکراین با واکنش‌های جهانی روبرو شده و محدودیت‌های تجارت و تحریم‌های مالی را علیه این کشور به دنبال داشته و بعضی از بزرگترین برند‌های جهان را به خروج از روسیه واداشته است.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی