تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

بسته تحریمی جدید ژاپن علیه روسیه و بلاروس

بر اساس بیانیه وزارت امور خارجه ژاپن، تحریم‌های جدیدی علیه ۲۰ شهروند روسیه، ۱۲ شهروند بلاروس، دو موسسه روسی و ۱۲ سازمان بلاروسی اعمال شده است.

کد خبر: ۱۲۴۲۷۸
۰۸:۰۸ - ۱۷ اسفند ۱۴۰۰

بسته تحریمی جدید ژاپن علیه روسیه و بلاروس

دیدارنیوز: وزارت امور خارجه ژاپن در بیانیه‌ای از بسته جدید تحریم‌ها علیه روسیه و بلاروس در ارتباط با وضعیت اوکراین خبر داد.

به نقل از نووستی، بر اساس این بیانیه، تحریم‌های جدیدی علیه ۲۰ شهروند روسیه، ۱۲ شهروند بلاروس، دو موسسه روسی و ۱۲ سازمان بلاروسی اعمال شده است.

این علاوه بر اعمال ممنوعیت صادرات برای وزارت دفاع بلاروس، از جمله نیرو‌های مسلح، و همچنین سازمان‌های درگیر در فعالیت‌های اطلاعاتی است.

ژاپن همچنین صادرات تجهیزات پالایش نفت به روسیه را به عنوان بخشی از بسته جدید تحریم‌ها ممنوع کرد.

تحریم‌های جدید به ویژه بر دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین، ۳ معاون رئیس جمهور؛ الکسی گروموف، دیمیتری کوزاک، سرگئی کرینکو، رمضان قدیروف، رئیس جمهوری چچن و تاجران روسی شامل بوریس روتنبرگ، آلیشیر عثمانوف، روزنامه‌نگار ولادیمیر سولوویف و دیگران است.

ویکتور و دیمیتری لوکاشنکو، دبیر مطبوعاتی رئیس جمهور بلاروس، ناتالیا اسمونت، وزیر امور داخلی بلاروس، ایوان کبراکوف و دیگران نیز مشمول تحریم‌های شخصی هستند.

اوایل ماه مارس، دولت ژاپن ۴۹ شرکت و موسسه روسی از جمله Rosoboronexport، روس تک، سرویس امنیت فدرال، سرویس اطلاعات خارجی و تعدادی از مقامات رهبری روسیه را تحریم کرد.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی