تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

دور سوم مذاکرات بین مسکو و کی‌یف با «شکست» پایان یافت

ولادیمیر مدینسکی، مذاکره‌کننده ارشد روسیه با اشاره به اینکه انتظارات ما از مذاکرات شکست خورده است، گفت: اما امیدواریم دفعه بعد بتوانیم گام مهمتری به جلو برداریم. گفتگو‌ها ادامه خواهد داشت.

کد خبر: ۱۲۴۲۷۳
۰۷:۱۸ - ۱۷ اسفند ۱۴۰۰

دور سوم مذاکرات بین مسکو و کی‌یف با «شکست» پایان یافت

دیدارنیوز: یکی از مشاوران رئیس جمهوری اوکراین می‌گوید که در دور سوم مذاکرات با روسیه، پیشرفت اندکی برای ایجاد کریدور‌های امن حاصل شده تا غیرنظامیان بتوانند از برخی شهر‌های محاصره شده اوکراین فرار کنند.

میخائیلو پودولیاک، مشاور رئیس جمهوری اوکراین بدون ارائه توضیح بیشتر گفت که تغییرات مثبت کوچکی درباره تدارک کریدور‌های بشردوستان وجود دارد.

وی در عین حال افزود که رایزنی‌ها درباره راه‌های مذاکره برای پایان دادن به خصومت‌ها ادامه خواهد یافت.

تلاش‌ها برای ایجاد گذرگاه‌های ایمن برای غیرنظامیان در آخر هفته در میان ادامه بمباران از میان رفت. اما وزارت دفاع روسیه روز دوشنبه از اقدام جدیدی خبر داد و گفت که غیرنظامیان اجازه دارند کی‌یف، ماریوپل، خارکیف و سومی را ترک کنند.

ولادیمیر مدینسکی، مذاکره‌کننده ارشد روسیه گفت که انتظار دارد که کریدور‌های بشردوستانه در اوکراین از روز سه‌شنبه فعال شوند. او گفت که هیچ پیشرفتی در زمینه حل و فصل سیاسی حاصل نشده است، اما ابراز امیدواری کرد که دور بعدی بتواند پربارتر باشد.

مدینسکی گفت: «انتظارات ما از مذاکرات شکست خورده است، اما امیدواریم دفعه بعد بتوانیم گام مهمتری به جلو برداریم. گفتگو‌ها ادامه خواهد داشت.»

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی