تیتر امروز

هزینه عملیات «وعده صادق» چقدر بود؟/ «دست ما هنوز رو نشده»
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

هزینه عملیات «وعده صادق» چقدر بود؟/ «دست ما هنوز رو نشده»

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

ورود فیفا به پرونده درگیری خونین در فوتبال مکزیک

فوتبال مکزیک دو روز پیش در یکی از بازی‌های لیگ برترش شاهد درگیری خونین هواداران دو تیم اطلس و کیریتارو بود که دستکم ۲۰ نفر در این روز سیاه کشته شدند. فیفا به همین دلیل، با انتشار بیانیه‌ای حادثه خشونت آمیز در فوتبال مکزیک را محکوم کرد.

کد خبر: ۱۲۴۲۴۹
۱۴:۵۸ - ۱۶ اسفند ۱۴۰۰

ورود فیفا به پرونده درگیری خونین در فوتبال مکزیک

دیدارنیوز: فدراسیون جهانی فوتبال با انتشار بیانیه‌ای حادثه خشونت آمیز در فوتبال مکزیک را محکوم کرد.

فوتبال مکزیک دو روز پیش در یکی از بازی‌های لیگ برترش شاهد درگیری خونین هواداران دو تیم اطلس و کیریتارو بود که دستکم ۲۰ نفر در این روز سیاه کشته شدند و بسیاری از هواداران مجروح شدند.

فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) با انتشار بیانیه‌ای درباره حادثه وحشتناک در فوتبال مکزیک، نوشت: فیفا به عنوان نماینده فوتبال جهان دوست دارد که خشونت نباید هیچ جایی از فوتبال باشد. در همین رابطه با تمام قوا تلاش می‌کنیم تا خشونت را از فوتبال ریشه کن کنیم.

فیفا در ادامه خواهان رسیدگی سریع به این حادثه تلخ و محکومیت متهمان این جنایت شد و اعلام کرد: ما به نوبه خود این حادثه خشونت آمیز را محکوم می‌کنیم و مقامات داخلی مکزیک را تشویق می‌کنیم تا به این پرونده سریع و عادلانه رسیدگی کنند.

تصاویر و فیلم‌های درگیری خونین هواداران فوتبال مکزیک از دو روز گذشته در رسانه‌های جهان بازتاب گسترده‌ای داشت و باعث رنج خاطر بسیاری از فوتبال دوستان شد.

منبع: فارس
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی