تیتر امروز

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...

جسد سفیر هند در رام‌الله پیدا شد

وزارت خارجه فلسطین در بیانیه‌ای خبر داد که مقامات تشکیلات خودگردان فلسطین، تحقیقات خود درباره علل مرگ سفیر هند در دفتر کارش در فلسطین را آغاز کرده‌اند.

کد خبر: ۱۲۴۲۱۴
۱۲:۴۶ - ۱۶ اسفند ۱۴۰۰

جسد سفیر هند در رام‌الله پیدا شد

دیدارنیوز: جسد موکول آریا، نماینده هند در فلسطین در داخل سفارت هند در رام الله پیدا شد. وزارت خارجه فلسطین در بیانیه‌ای خبر داد که مقامات تشکیلات خودگردان فلسطین، تحقیقات خود درباره علل مرگ سفیر هند در دفتر کارش در فلسطین را آغاز کرده‌اند.

به نقل از روسیا الیوم، اس جایشانکار، وزیر امور خارجه هند، از مرگ ناگهانی آریا که ۳۶ ساله بود، ابراز شگفتی کرد. جایشانکار در توییتی نوشت: "او یک افسر باهوش و با استعداد بود. دلم برای خانواده و عزیزانش می‌سوزد. "

علت مرگ او بلافاصله مشخص نشد.

وزارت امور خارجه فلسطین در بیانیه‌ای اعلام کرد که به محض رسیدن خبر فوت "موکول آریا"، سفیر هند در فلسطین در دفتر کارش، دستورات فوری از سوی "محمود عباس"، رئیس تشکیلات خودگردان و "محمد اشتیه"، نخست وزیر فلسطین، به تمامی مقامات امنیتی، پلیس و دادستانی عمومی و همچنین وزارت بهداشت و پزشکی قانونی صادر شد تا فوراً به محل اقامت سفیر هند، جهت آغاز تحقیقات درباره علل مرگ وی، حرکت کنند.

وزارت امور خارجه فلسطین در بیانیه‌ای اعلام کرد: با حیرت و شوک فراوان خبر درگذشت سفیر هند در فلسطین را دریافت کرده و به همین مناسبت، "ریاض المالکی"، وزیر امور خارجه، تسلیت صمیمانه خود را به "سوبرامانیام جایشانکار"، همتای هندی خود اعلام کرد.

در این بیانیه آمده است المالکی همچنین از همتای هندی خود خواسته مراتب تسلیت مقامات تشکیلات خودگردان فلسطین را به دولت هند و خانواده آریا برساند.

طبق این بیانیه، وزارت امور خارجه فلسطین در حال انجام مقدمات لازم با هماهنگی وزارت امور خارجه هند برای تکمیل فرآیند انتقال جسد آریا به هند برای خاکسپاری وی است.

آریا که در دهلی نو پایتخت هند بزرگ شده و تحصیل کرده بود، در سال ۲۰۰۸ در سن ۲۳ سالگی به سرویس‌های خارجی پیوست. او یک دیپلمات حرفه‌ای بود که قبلا در سفارت‌های هند در کابل و مسکو خدمت کرده بود. او در نمایندگی دائمی هند در یونسکو در پاریس و در وزارت خارجه در دهلی نو منصوب شد. او سال گذشته مسئولیت این مأموریت را در رام الله بر عهده گرفت. هند، یکی از ۱۳۸ عضو سازمان ملل است که کشور فلسطین را به رسمیت می‌شناسد، از طریق دفتر نمایندگی خود در رام الله حضور دیپلماتیک خود را حفظ می‌کند.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی