تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...

تصادف زنجیره‌ای ۳۶ خودرو در بزرگراه حکیم

بر اثر این حادثه ۶ آقا و خانم (حدوداً در رنج سنی ۳۴ تا ۵۰ سال)، مصدوم شده و یک نفر (راننده یک خودروی سمند) در خودروی خود محبوس بود که آتش‌نشانان عملیات رهاسازی را آغاز کرده و به همراه سایر مصدومان تحویل اورژانس شدند.

کد خبر: ۱۲۴۲۰۷
۱۲:۲۱ - ۱۶ اسفند ۱۴۰۰

تصادف زنجیره‌ای ۳۶ خودرو در بزرگراه حکیم

دیدارنیوز ـ ساعت ۵:۴۴ بامداد امروز (۱۶ اسفند) یک مورد حادثه تصادف زنجیره‌ای بین چندین دستگاه خودرو در مسیر غرب به شرق بزرگراه شهید حکیم، بعد از سه راه دهکده به سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی تهران اعلام شد که به سرعت آتش‌نشانان سه ایستگاه آتش‌نشانی از دو مسیر به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی آتش‌نشانی تهران از برخورد زنجیره‌ای ۳۶ دستگاه خودرو با یکدیگر در بزرگراه شهید حکیم خبر داد و گفت: این حادثه ۶ مصدوم برجای گذاشت.

آتش‌نشانان با حضور در محل حادثه مشاهده کردند تعداد زیادی خودرو با همدیگر برخورد کرده‌اند که در نهایت مشخص شد تعداد خودرو‌های درگیر در این حادثه ۳۶ دستگاه بوده است البته برخی از برخورد‌ها سنگین نبود و در حد خسارات جزئی بود، اما به هر حال در محل متوقف شده بودند.

به گفته سید جلال ملکی؛ سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران، بر اثر این حادثه ۶ آقا و خانم (حدوداً در رنج سنی ۳۴ تا ۵۰ سال)، مصدوم شده و یک نفر (راننده یک خودروی سمند) در خودروی خود محبوس بود که آتش‌نشانان عملیات رهاسازی را آغاز کرده و به همراه سایر مصدومان تحویل اورژانس شدند.

در ابتدا ترافیک سنگینی در محل حادثه ایجاد شده، اما سریعاً با هماهنگی عوامل راهور خودرو‌ها به حاشیه بزرگراه منتقل شده و معبر بازگشایی شد. اکنون تردد تقریبا به حالت عادی بازگشته است.

با توجه به بارش باران و لغزندگی معابر، رانندگان باید ملاحضات لازم از جمله سرعت مطمئنه و فاصله مناسب با خودروی جلویی را داشته باشند تا بتوانند خودروی خود را کنترل کنند.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی