تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

آغاز بیست و ششمین جلسه بررسی بودجه

بیست و ششمین جلسه بررسی بودجه ۱۴۰۱ از دقایقی پیش در صحن علنی مجلس آغاز شد. نمایندگان مجلس روز گذشته در سه نوبت جزئیات بودجه ۱۴۰۱ را بررسی کردند.

کد خبر: ۱۲۴۱۴۵
۰۸:۳۹ - ۱۶ اسفند ۱۴۰۰

آغاز بیست و ششمین جلسه بررسی بودجه

دیدارنیوز: بیست و ششمین جلسه بررسی جزئیات لایحه بودجه ۱۴۰۱ در صحن علنی مجلس شورای اسلامی آغاز شد.

زنگ آغاز جلسه علنی نوبت صبح امروز مجلس دقایقی قبل به صدا درآمد، نمایندگان مجلس شورای اسلامی روز گذشته در سه نوبت صبح، عصر و شب تا ساعت ۲۲:۳۰ در بررسی جزئیات بودجه ۱۴۰۱ تا اتمام بررسی بخش هزینه‌ای تبصره ۸ لایحه بودجه ۱۴۰۱ پیش رفتند.

ساز وکاری برای اشتغال زایی و فقرزدایی در مناطق محروم، اختصاص منابعی برای ارتقای پوشش اینترنت و موبایل در روستاها، تخصیص منابعی برای حمایت از تولید گوشی‌های هوشمند داخلی و ساز وکار مجلس برای فروش اقساطی خودرو به خانواده‌های شهدا و جانبازان تخصیص منابعی برای اجرای طرح همپایگی امنیت با توسعه شهر‌ها و روستاها، تکلیف پزشکان به استفاده از پایانه فروشگاهی، تخصیص منابعی برای ساخت بازی‌های رایانه‌ای متناسب با فرهنگ دینی و انقلابی از جمله تصمیمات بودجه‌ای نمایندگان در جلسات روز گذشته مجلس بود. مجلس از اول اسفند کار بررسی لایحه بودجه ۱۴۰۱ را شروع کرده است.

منبع: ایسنا
برچسب ها: بودجه 1401
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی