تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

شروع ناامیدکننده استقلال و پرسپولیس در بورس!

برخلاف پیش بینی‌های انجام شده، میزان استقبال از این دو برند استقلال و پرسپولیس در روز نخست عرضه عمومی بسیار پایین‌تر از حد انتظار و پیش‌بینی‌های انجام شده بود.

کد خبر: ۱۲۴۰۸۷
۱۴:۰۱ - ۱۵ اسفند ۱۴۰۰

شروع ناامیدکننده استقلال و پرسپولیس در بورس!

دیدارنیوز: استقبال از خرید سهام استقلال و پرسپولیس به مراتب پایین‌تر از حد انتظار بود.

سرانجام پس از مدت‌ها انتظار از صبح امروز سهام دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در بورس عرضه شد و علاقه‌مندان به خرید سهام و سرمایه‌گذاری در فعالیت‌های تجاری این دو باشگاه اقدام به خرید سهم هریک از آن‌ها کردند.

استقلال و پرسپولیس به عنوان دو نماد و برند مردمی و پرطرفدار سال‌هاست درگیر آزمایش شیوه‌های مختلف واگذاری هستند و در نهایت مقرر شد ۱۰ درصد سهام این دو در بورس عرضه شود و از صبح امروز این اقدام عملیاتی شد.

با این وجود برخلاف پیش بینی‌های انجام شده، میزان استقبال از این دو برند در روز نخست عرضه عمومی بسیار پایین‌تر از حد انتظار و پیش‌بینی‌های انجام شده بود.

پیش بینی‌های انجام شده انتظار این را داشت که بالای یک میلیون مشارکت در روز نخست عرضه را شاهد باشیم، ولی کمتر از یک پنجم این اعداد امروز به ثبت رسیدند.

منبع: ایلنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی