تیتر امروز

شهرنو! واژه‌ای که رائفی‌پور در «جدال با قالیبافی‌ها» به کار برد!
«دیدارنیوز» آخرین اختلافات پساانتخاباتی اصولگرا‌ها را بررسی می‌کند:

شهرنو! واژه‌ای که رائفی‌پور در «جدال با قالیبافی‌ها» به کار برد!

جدال اصولگراها در فضای پساانتخاباتی همچنان ادامه دارد و بنا به گفته دبیرکل صبح ایران، قالیبافی‌‎ها از هر فرصتی استفاده می‌‎کنند تا آنها را تخریب کنند.
رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه
گفت‌وگوی دیدار در برنامه جامعه‌پلاس با وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی

رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان رضا صالحی امیری، وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی بود؛ او از دلایل فرار نخبگان گفت و تاکید کرد که به همین دلیل سالیانه ۱۵ میلیارد دلار سرمایه از...
رفتار دوگانه با «زاکانی» و «نجفی»!
«دیدارنیوز» در گفت‌وگو با «نژادبهرام» خلاء شفافیت در شهرداری تهران را بررسی می‌کند:

رفتار دوگانه با «زاکانی» و «نجفی»!

یک سیاستمدار در واکنش به قرارداد مبهم شهرداری معتقد است که اگر نیروهای اصلاح‌طلب در راس مدیریت شهری بودند، رسانه‌های مخالف خیلی جدی به موضوع ورود می‌کردند.

حاجی‌زاده: قدرت آتش موشکی ما بیش از ۶ تا ۷ برابر شده است

سردار امیرعلی حاجی‌زاده، فرمانده نیروی هوافضای سپاه با اشاره به اینکه قدرت آتش موشکی وشلیک‌های همزمان ما بیش از ۶ تا ۷ برابر شده، گفت: هر هدف متخاصمی را می‌توانیم مورد اصابت قرار دهیم.

کد خبر: ۱۲۳۹۶۶
۱۵:۰۰ - ۱۴ اسفند ۱۴۰۰

حاجی‌زاده: قدرت آتش موشکی ما بیش از ۶ تا ۷ برابر شده است

دیدارنیوز: فرمانده نیروی هوافضای سپاه با تاکید بر اینکه قدرت ما به صورت نمایی افزایش پیدا کرده است گفت: قدرت آتش موشکی وشلیک‌های همزمان ما بیش از ۶ تا ۷ برابر شده است و زمان آمادگی‌ها و فاصله آمادگی برای شلیک هم بسیار کاهش پیدا کرده است.

به نقل از سپاه نیوز؛ سردار سرتیپ پاسدار امیرعلی حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه در آیین رونمایی از دو پایگاه جدید موشکی و پهپادی سپاه که همزمان با ایام فرخنده ماه شعبان و در آستانه روز پاسدار با حضور فرمانده کل سپاه انجام شد، اظهار کرد:ما بیانی که حضرت آقا به عنوان یک تکلیف الهی به مجموعه سپاه و نیرو‌های مسلح فرمودند مبنی براینکه باید قوی شوید؛ را به عنوان یک فرمان در مجموعه نیروی هوافضای سپاه با جدیت دنبال کردیم و با تلاش شبانه‌روزی و حمایت عزیزان موثر، بحمدالله توانستیم این حرکت را انجام بدهیم.

وی افزود: هم اکنون در این پایگاه در لحظه می‌توانیم ۶۰ فروند پهپاد را به پرواز درآوریم و به دلیل آنکه برد این پرنده‌های بدون سرنشین زیاد است و محدود نیست؛ محدودیت هدف نداریم و هر هدف متخاصمی را می‌توانیم مورد اصابت قرار دهیم.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه با تاکید بر اینکه قدرت ما به صورت نمایی افزایش پیدا کرده است، گفت: قدرت آتش موشکی وشلیک‌های همزمان ما بیش از ۶ تا ۷ برابر شده است و زمان آمادگی‌ها و فاصله آمادگی برای شلیک هم بسیار کاهش پیدا کرده است.

سردار حاجی زاده حرف زدن دشمن از قدرت پهپادی سپاه را نشانه افزایش تنوع قدرت ایران توصیف و خاطرنشان کرد یک روز دشمن از هسته‌ای ما حرف می‌زند چندیست راجع به موشکی می‌گوید و این یعنی قدرت سیاسی آن‌ها توزیع شده است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی