تیتر امروز

هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!
افاضات اضافه

هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت به «حماسه» بزرگ اخیر در کشور اشاره کرده و گفته بابت این اتفاقات ما فقط باید متشکر باشیم و حمایت کنیم.
سمانه نایینی:
گفت‌وگوی ویژه دیدارنیوز با یک فعال حوزه روابط عمومی سمن‌ها

سمانه نایینی: "جمع‌آوری" مناسب پسماند است نه کارتن‌خواب‌ها و کودکان کار/ ناکارآمدی شهرداری به سازمان‌های مردم نهاد آسیب زد/ خلع سواد رسانه‌ای پاشنه آشیل روابط عمومی‌ها است

امروز ۲۷ اردیبهشت ماه روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی‌هاست و این روز بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز در گفت و گویی با یکی از فعالان حوزه روابط‌عمومی سمن‌ها، چالش‌ها و کاستی‌های این حوزه را بررسی کند.
تلاش کن! طلاش کن

تلاش کن! طلاش کن

رویکرد پریسکوپ برآن است که دغدغه و علاقه مندی‌های نسل z رو با تجربه و دانش نسل‌های قبل‌تر ادغام کند تا نتایج جالب و جدیدی در راستای اهداف شغلی هر دو نسل برسد. در قسمت سوم این برنامه چشم پریسکوپ...

بیستمین جلسه بررسی بودجه ۱۴۰۱ پایان یافت

قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی با اعلام پایان بیستمین جلسه بررسی بودجه سال آینده گفت: جلسه بعدی راس ساعت ۱۴ برگزار خواهد شد و ادامه رسیدگی به جزئیات لایحه بودجه ۱۴۰۱ در دستور کار نمایندگان قرار دارد.

کد خبر: ۱۲۳۹۲۵
۱۲:۲۹ - ۱۴ اسفند ۱۴۰۰

بیستمین جلسه بررسی بودجه ۱۴۰۱ پایان یافت

دیدارنیوز: بیستمین جلسه بررسی بودجه ۱۴۰۱ در مجلس شورای اسلامی پایان یافت.

رئیس مجلس شورای اسلامی لحظاتی قبل زنگ پایان بیستمین جلسه بررسی بودجه ۱۴۰۱ را به صدا درآورد و اعلام کرد: جلسه بعدی راس ساعت ۱۴ برگزار خواهد شد و ادامه رسیدگی به جزئیات لایحه بودجه ۱۴۰۱ در دستور کار نمایندگان قرار دارد.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه نوبت اول امروز خود و در جریان بررسی موارد ارجاعی از کمیسیون تلفیق در بخش درآمدی لایحه بودجه، به تعیین ساز و کار تخصیص قیر رایگان به دستگاه‌های اجرایی در سال ۱۴۰۱، تعیین منابع تخصیص ارز ترجیحی برای تامین کالا‌های اساسی، تعیین ساز وکار تکمیل طرح‌های تملک دارایی، تعیین تکلیف جاماندگان سهام عدالت و نرخ خرید خدمت سربازی برای مشمولان خارج از کشور در سال ۱۴۰۱، پرداختند.

قرار است از امروز جلسات بررسی بودجه در مجلس تا ساعت ۲۲ ادامه داشته باشد.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی