تیتر امروز

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/
گفت و گوی دیدار با یک حقوقدان درباره "طرح نور"

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/"روحانی" مکلف شد مانع ورود زنان بدون حجاب به ارتش شود

اجرای "طرح نور" بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز با دکتر امیرمحمد قدوسی، حقوقدان و وکیل یک گفت‌وگوی را انجام دهد که نتیجه آن تولید یک "ویدیوکست" بود، که می‌بینید.
سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...

اصولی: فوتبال ایران تعلیق نمی‌شود

احسان اصولی، عضو هیات‌رئیسه فدراسیون فوتبال اعلام کرد که مساله تعلیق فدراسیون به دلیل مساله اساسنامه صحت ندارد و با گفتگو این موضوع برطرف خواهد شد.

کد خبر: ۱۲۳۸۸۵
۱۰:۲۱ - ۱۴ اسفند ۱۴۰۰

اصولی: فوتبال ایران تعلیق نمی‌شود

دیدارنیوز: سخنگوی فدراسیون فوتبال، مسائلی چون تعلیق فدراسیون به واسطه‌ مسئله اساسنامه را رد کرد.

احسان اصولی، عضو هیات‌رئیسه فدراسیون فوتبال که در کسوت سخنگوی موقت هم مشغول به فعالیت است، در گفتگو با برنامه شب‌های فوتبالی درباره‌ مسئله اساسنامه فدراسیون فوتبال توضیح داد: توافقی که در دولت و فدراسیون گذشته رخ داده بود، بعد از تصویب اساسنامه که به تایید اولیه فیفا رسیده بود، در مجمع عمومی فدراسیون فوتبال و بعد از آن‌هم برگزاری انتخابات در ۱۰ اسفندماه، به مدت یکسال زمان خواسته شد تا این موضوع در مجلس شورای اسلامی هم مصوب شود و قوانین مربوط به آن به تایید پارلمان هم برسد.

وی افزود: داستان‌هایی که در جریان هستید، اتفاق افتاد؛ کاری که ما الان انجام دادیم، این است که طبق مکاتبات هفته‌ گذشته زمان از فیفا خواسته شد تا در این خصوص به ما زمان داده شود تا این پروسه انجام شود. الان مجلس درگیر بحث بودجه است، البته که مذاکراتی با مجلس صورت گرفته است.

اصولی با معرفی مسئول پیگیری این مسئله در فدراسیون گفت: در هیات‌رئیسه تقسیمِ کاری که انجام دادیم، موضوع اساسنامه و پیگیری مسائل ریز آن ماجرا، برعهده دوست و برادر عزیزم آقای دکتر براتی است و انشالله در این خصوص مفصل در خدمت شما رسانه‌ها خواهند بود و گفتگویی خواهند داشت.

عضو هیات‌رئیسه با رد شایعات شکل گرفته درباره‌ آینده فوتبال ایران و احتمال فرصت دادن به فدراسیون از سوی فیفا گفت: این اتفاق به احتمال زیاد رخ می‌دهد؛ هم خوش‌بین هستیم و هم گفتگو‌های اولیه شکل گرفته و آقای براتی در حال پیگیری است. خیلی فضای فیفا مثل تصویرسازی‌هایی که شد (مثل مسئله‌ی تعلیق و ...) نیست. می‌شود با گفتگو، همراهی و توجیه و این‌که ما در چه شرایطی هستیم، موضوعات را حل و فصل کرد.

احسان اصولی در بخش پایانی صحبت‌های با اشاره به مکاتبات انجام شده با فیفا گفت: این مکاتبه انجام شده و انشالله به این سمت می‌رویم که با تعامل، گفتگو و با رایزنی‌هایی که با فیفا و دوستان‌مان در مجلس شورای اسلامی داریم، این مسئله را حل و فصل کنیم.

منبع: ورزش 3
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی