تیتر امروز

«جوانی جمعیت ایران» از رویا تا واقعیت
«دیدارنیوز» در گفت‌وگو با آسیب‌شناس اجتماعی بررسی می‌کند:

«جوانی جمعیت ایران» از رویا تا واقعیت

عضو هیات علمی دانشگاه علامه‌طباطبایی معتقد است تا زمانی که چالش‌های درمانی، آموزشی و رفاهی را حل نکنند نمی‌توان انتظار افزایش جمعیت داشت.
سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...
دیدار آنچه در مشهد اتفاق افتاد را بررسی می‌کند

سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...

چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت، مشهد، ساعت حدود دو بعدازظهر؛ باران شروع می‌شود، سیل می‌آید، ۹ نفر جان خود را از دست می‌دهند، اما مدیران شهری می‌گویند: آبگرفتگی بود نه سیل!.
هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!
افاضات اضافه

هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت به «حماسه» بزرگ اخیر در کشور اشاره کرده و گفته بابت این اتفاقات ما فقط باید متشکر باشیم و حمایت کنیم.

دیدار سرتیپ واحدی با فرمانده ارتش پاکستان

سرتیپ خلبان حمید واحدی و هیئت نظامی همراه روز چهارشنبه با حضور در مقر فرماندهی ارتش در شهر «راولپندی» با ژنرال قمر جاوید باجوا فرمانده ارتش پاکستان دیدار کردند.

کد خبر: ۱۲۳۷۳۹
۱۲:۱۱ - ۱۱ اسفند ۱۴۰۰

دیدار سرتیپ واحدی با فرمانده ارتش پاکستان

دیدارنیوز: فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در چهارمین روز از سفر رسمی به پاکستان با فرمانده ارتش این کشور دیدار و پیرامون تقویت همکاری‌های دوجانبه گفتگو کرد.

به نقل از ارتش، امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی و هیئت نظامی همراه روز چهارشنبه با حضور در مقر فرماندهی ارتش در شهر «راولپندی» با ژنرال قمر جاوید باجوا فرمانده ارتش پاکستان دیدار کردند.

در این نشست برخی از مقامات لشکری پاکستان و همچنین سید محمدعلی حسینی سفیر و سرهنگ مصطفی قنبرپور وابسته نظامی ایران در پاکستان حضور داشتند.

امیر سرتیپ واحدی و ژنرال باجوا آخرین تحولات مرتبط با همکاری‌های دوجانبه ایران و پاکستان به ویژه توسعه ارتباطات میان نیرو‌های مسلح دو کشور را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز با اشاره به دیدار‌های خود با مقام‌های پاکستانی طی ۳ روز اخیر، تقویت همکاری‌های دفاعی و نظامی میان ایران و پاکستان به عنوان دو کشور تاثیرگذار منطقه و جهان اسلام را مهم ارزیابی کرد.

اعضای هیئت نظامی کشورمان به ریاست امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی پس از دیدار با فرمانده ارتش پاکستان برای بازدید از دانشکده افسری «رسالپور» وابسته به نیروی هوایی عازم منطقه "نوشهره" شدند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی