تیتر امروز

حمله ایران به اسرائیل/ آژانس: آسیبی به سایت‌های هسته‌ای وارد نشد/ لحظه هدف قرارگرفتن چند ریز پرنده در اصفهان +ویدیو
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری (این گزارش بروزرسانی می‌شود)

حمله ایران به اسرائیل/ آژانس: آسیبی به سایت‌های هسته‌ای وارد نشد/ لحظه هدف قرارگرفتن چند ریز پرنده در اصفهان +ویدیو

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...

بعد از مرادمند؛ یزدانی هم سرباز ملوان شد

محمدحسین مرادمند و سیاوش یزدانی دو مدافع تیم استقلال که بحث‌های زیادی درباره سربازی آنها وجود داشت، دوران آموزشی خود را در تیم لیگ یکی ملوان انزلی سپری خواهند کرد.

کد خبر: ۱۲۳۷۳۷
۱۱:۵۷ - ۱۱ اسفند ۱۴۰۰

بعد از مرادمند؛ یزدانی هم سرباز ملوان شد

دیدارنیوز: دو مدافع تیم فوتبال استقلال خودشان را به پادگان نیروی دریایی شهید نامجو انزلی معرفی کردند تا دوران آموزش سربازی خود را سپری کنند.

پس از اینکه محمدحسین مرادمند، مدافع استقلال خودش را به پادگان نیروی دریایی شهید نامجو انزلی معرفی کرد، سیاوش یزدانی دیگر مدافع مشمول نیز راهی این پادگان شد تا دوران آموزش سربازی خود را سپری کند.

با توجه به اینکه ملوان در لیگ دسته اول حضور دارد و هنوز فرصت نقل و انتقالات نیم‌فصل این لیگ به پایان نرسیده، یزدانی و مرادمند می‌توانند راهی این تیم شوند. ملوانی‌ها تنها یک جای خالی در لیست خود دارند و تا فردا (۱۲ اسفندماه) که پایان نقل‌وانتقالات زمستانی لیگ دسته اول خواهد، فرصت دارند یک بازیکن تیم‌شان را کنار بگذارند تا بتوانند از یزدانی و مرادمند بهره ببرند.

با اعزام یزدانی و مرادمند به خدمت سربازی، این دو بازیکن تنها زمانی می‌توانند برای تیم ملی بازی کنند که ستادکل نیرو‌های مسلح با درخواست فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش و جوانان اجازه حضور آن‌ها در اردو‌های تیم ملی را بدهد.

یگان خدمتی یزدانی پیش از این سپاه بود، اما با توجه به پایان مهلت نقل و انتقالات در لیگ برتر، او نمی‌توانست به فجر برود و ظاهراً یگان خدمتی‌اش تغییر کرده تا بتواند در ملوان بازی کند.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی