تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

بنا: اولین مرحله اردوی تیم‌ملی کشتی فرنگی ۱۵ اسفند آغاز می‌شود

محمد بنا، سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی با بیان اینکه مسابقات جام تختی در سطح خوبی برگزار شد، اعلام کرد اولین مرحله اردوی تیم ملی از روز ۱۵ اسفند ماه برگزار خواهد شد.

کد خبر: ۱۲۳۶۸۶
۱۵:۱۹ - ۱۰ اسفند ۱۴۰۰

بنا: اولین مرحله اردوی تیم‌ملی کشتی فرنگی ۱۵ اسفند آغاز می‌شود

دیدارنیوز: سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی از برگزاری مرحله اول اردوی این تیم برای مسابقات سال ۲۰۲۲ از ۱۵ اسفند خبر داد.

به نقل از سایت فدراسیون کشتی؛ محمد بنا سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی اظهار داشت: مسابقات جام تختی که همه ساله به نام یک کشتی‌گیر بزرگ برگزار می‌شود، امسال به عنوان مرحله آخر انتخابی تیم ملی در ایران از سطح خوبی برخوردار بود.

وی افزود: همه داشته‌های ما به جز ۷ مدال‌آوری که در ۶ وزن از این مسابقات معاف بودند، در این رقابت‌ها حاضر بودند و هر مسابقه‌ای هیجان خودش را داشت و من و تمام کسانی که در سالن حضور داشتند، واقعاً از مسابقات راضی بودند.

بنا درخصوص کشتی‌گیرانی که به اردو دعوت خواهند شد، گفت: طبیعتاً نفرات اول و دوم جام تختی در اردو حضور خواهند داشت و برخی نفرات سوم هم به اردو دعوت می‌شوند.

وی ادامه داد: در نهایت ۳۸ نفر شامل همه این نفرات به همراه ۷ نفری که معاف بودند، به اردو دعوت می‌شوند، آن هم به دلیل اینکه نفرات باید رُند باشند و دو به دو مقابل هم قرار بگیرند.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی درخصوص زمان برگزاری اردو‌ها عنوان کرد: برای مسابقات آسیایی مغولستان که اواخر فروردین ماه برگزار می‌شود، ۳ مرحله اردو خواهیم داشت و اولین مرحله اردوی ما از روز ۱۵ اسفند ماه برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی