تیتر امروز

از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب
همافر حقوقدان و سیاستمدار اقتصاد خوانده در تنگنای سی‌ام

از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب

در سی‌امین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان محمود علیزاده طباطبایی، حقوقدان و عضو شناخته‌شده حزب کارگزاران سازندگی بود و از روزهای قبل از انقلاب و ماجرای کودتای نوژه و نقش روس‌ها...
سازمان‌ها و نهادینه شدن دروغ

سازمان‌ها و نهادینه شدن دروغ

اینکه در جامعه انسانی صداقت و شفافیت چه تاثیراتی در سلامت و آرامش اجتماعی دارد نکته‌ای است که می‌توان اهمیت و اعتبار آنرا در وضعیت مقابل آن یعنی میزان تشویش و تخریب ناشی از دروغ و دروغگویی ارزیابی...

ترافیک روان در جاده‌های کشور

سرهنگ احمد شیرانی، رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی اعلام کرد در جاده‌های کشور جو آرام و ترافیک روان جریان دارد.

کد خبر: ۱۲۳۶۳۳
۱۰:۱۲ - ۱۰ اسفند ۱۴۰۰

ترافیک روان در جاده‌های کشور

دیدارنیوز: رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی از جو آرام و ترافیک روان در جاده‌های کشور خبر داد.

سرهنگ احمد شیرانی، درباره آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور گفت: برابر گزارش‌های دریافتی از مراکز کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی در سراسر کشور در حال حاضر ترافیک در تمامی جاده‌های کشور به شکل روان در حال انجام است. البته برابر گزارش‌ها، ترافیک در دو محور آزادراه قزوین - کرج حدفاصل پایانه شهید کلانتری تا ساسانی و آزادراه تهران - کرج - قزوین محدوده‌های وردآورد و مهرویلا نیز روان، اما پرحجم گزارش شده است.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی درباره محور‌های دارای انسداد نیز گفت: محور‌های دهگلان - حسین آباد و ریگان - ایرانشهر دو محور مسدود شریانی هستند و محور‌های گنجنامه - تویسرکان، سروآباد - پاوه، سی سخت - پادنا، پونل - خلخال، وازک - بلده، هشتگرد - طالقان و لاسم - ارجمند نیز جزو دیگر محور‌هایی هستند که به دلیل انسداد فصلی تردد از آن‌ها فعلا انجام نمی‌شود.

شیرانی درباره وضعیت جوی جاده‌های کشور نیز اظهارکرد: گزارش‌ها حاکی از آن است که شرایط جوی در آسمان تمامی جاده‌های کشور آرام بوده و هیچ مداخله جوی در محور‌های مواصلاتی گزارش نشده است.

وی با اعلام شماره تلفن ۱۲۰ از رانندگان و مسافران خواست که برای اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی، قبل از شروع سفر با این شماره تماس بگیرند.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی