تیتر امروز

سمانه نایینی:
گفت‌وگوی ویژه دیدارنیوز با یک فعال حوزه روابط عمومی سمن‌ها

سمانه نایینی: "جمع‌آوری" مناسب پسماند است نه کارتن‌خواب‌ها و کودکان کار/ ناکارآمدی شهرداری به سازمان‌های مردم نهاد آسیب زد/ خلع سواد رسانه‌ای پاشنه آشیل روابط عمومی‌ها است

امروز ۲۷ اردیبهشت ماه روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی‌هاست و این روز بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز در گفت و گویی با یکی از فعالان حوزه روابط‌عمومی سمن‌ها، چالش‌ها و کاستی‌های این حوزه را بررسی کند.
تلاش کن! طلاش کن

تلاش کن! طلاش کن

رویکرد پریسکوپ برآن است که دغدغه و علاقه مندی‌های نسل z رو با تجربه و دانش نسل‌های قبل‌تر ادغام کند تا نتایج جالب و جدیدی در راستای اهداف شغلی هر دو نسل برسد. در قسمت سوم این برنامه چشم پریسکوپ...
رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه
گفت‌وگوی دیدار در برنامه جامعه‌پلاس با وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی

رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان رضا صالحی امیری، وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی بود؛ او از دلایل فرار نخبگان گفت و تاکید کرد که به همین دلیل سالیانه ۱۵ میلیارد دلار سرمایه از...

داوری: بسکتبال در حاشیه و بلاتکلیفی بود

جواد داوری، رئیس جدید فدراسیون بسکتبال در مورد تعویق چند باره انتخابات فدراسیون گفت: این موضوع انرژی زیادی از کاندیدا‌ها گرفت و بسکتبال در حاشیه و سردرگمی بود.

کد خبر: ۱۲۳۵۶۱
۱۳:۲۸ - ۰۹ اسفند ۱۴۰۰

داوری: بسکتبال در حاشیه و بلاتکلیفی بود

دیدارنیوز: رئیس فدراسیون بسکتبال گفت: تعویق چندباره انتخابات فدراسیون، انرژی زیادی از کاندیدا‌ها گرفت و بسکتبال در حاشیه و سردرگمی بود.

جواد داوری پس از پیروزی در انتخابات فدراسیون بسکتبال اظهار داشت: برنامه کاملی برای توسعه بسکتبال به ویژه در استان‌ها مدنظر ماست که چهارسال برای اجرای آن قطعاً کافی نیست. ما برنامه‌ریزی بلند مدت نیاز داریم تا با توجه به چالش‌های موجود که کاملاً بر آن واقف هستم، مشکلات را با برنامه‌ریزی منسجم برطرف کنیم.

رئیس جدید فدراسیون بسکتبال ادامه داد: در مورد تیم‌های ملی و تیم‌های پایه کار زیادی در پیش داریم. نیرو‌های استعدادیاب خوبی در اختیار فدراسیون است که می‌توانند در این زمینه به ما کمک کنند. تیم بانوان نیز به تازگی شکل گرفته و ما در تدارک هستیم تا در رویداد‌های مهم آسیایی حضور پیدا کند.

داوری در مورد تعویق چند باره انتخابات فدراسیون بسکتبال گفت: این موضوع انرژی زیادی از کاندیدا‌ها گرفت و بسکتبال در حاشیه و سردرگمی بود.

وی تصریح کرد: بازی‌های حساسی پیش روی تیم ملی است. کمیته فنی و مشاوران من، جلساتی را برگزار خواهیم کرد تا در مورد تیم ملی و تیم بانوان تصمیم‌گیری کنیم. تقاضای من از وزارت ورزش این است که تیم ملی بانوان حتما در بازی‌های آسیایی شرکت کند.

داوری در مورد احتمال به کارگیری مربی خارجی در تیم ملی بسکتبال گفت: در خصوص تقویت کادر فنی تیم ملی نیز قطعاً اقدام خواهد شد.

وی در پایان گفت: به دنبال این هستم که سالنی به نام خانه بسکتبال در چهار سالی که ریاست فدراسیون را بر عهده دارم ساخته شود. سالن آزادی برای بسکتبال ایران قدیمی و کوچک است.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی