تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

اجرای «خانه عروسک» از ۱۰ اسفند ماه

نمایش «خانه عروسک» نوشته هنریک ایبسن، با ترجمه بهاره آقاگل زاده و به کارگردانی یوسف محمدی، در آخرین دوره از اجرا‌های اسفند ماه ۱۴۰۰ در سالن شماره یک (ارائه) تماشاخانه آژمان به روی صحنه می‌رود.

کد خبر: ۱۲۳۵۴۳
۱۲:۳۴ - ۰۹ اسفند ۱۴۰۰

اجرای خانه عروسک از ۱۰ اسفند ماه

دیدارنیوز ـ به نقل از مشاور رسانه اثر، نمایش «خانه عروسک» نوشته هنریک ایبسن، با ترجمه بهاره آقاگل زاده و به کارگردانی یوسف محمدی، از ۱۰ اسفند ماه ۱۴۰۰، ساعت ۱۹:۳۰ در سالن شماره یک (ارائه) تماشاخانه آژمان به روی صحنه می‌رود.

«خانه عروسک» چهارمین تجربه کارگردانی یوسف محمدی به شمار می‌رود که پیش از این، نمایش‌هایی همچون «پدر» و «این سو، آن سو» را به روی صحنه برده است.
در جدیدترین اثر گروه هنری رُخداد، بهناز سعیدی، احمد احمدی، فائزه قربان نژاد، امیرحسین سیّداسماعیل و رضا ملک زاده به ایفای نقش می‌پردازند.
در خلاصه داستان چنین آمده است:
«تو هرگز منو دوست نداشتی، فقط از این که به من ابراز عشق کنی لذّت می‌بردی، همین.»
بنا بر این گزارش، هنریک ایبسن در زمره بزرگ‌ترین استادان هنر تئاتر در جهان قرار می‌گیرد و تا به حال، آثار متعددی از این درام‌نویس نامدار در سطح دنیا به روی صحنه رفته است.
همچنین، گروه نمایشی برای سه روز نخست اجرا، ۲۰ درصد تخفیف برای مخاطبان تیوالی در نظر گرفته است.
دیگر عوامل اثر، عبارتند از:
تهیه کننده: یوسف محمدی، مجری طرح: مرضیه کاظمی، مدیر تولید و امور اجرایی: هانی افضلی، دستیار کارگردان و برنامه ریز: شهاب شهبازی، منشی صحنه و مدیر صحنه: صوفیا محمّدخانی، طراح صحنه و لباس: شهاب شریفی، طراح چهره پردازی: ملیکا رمضانی، نور، صدا و انتخاب موسیقی: صادق مرادی، مدیر تبلیغات و روابط عمومی: پیام احمدی کاشانی، مشاور رسانه: پیام احمدی کاشانی و فرزاد جمشیددانایی، عکاس: پیام احمدی کاشانی، فرزاد جمشیددانایی، فهیمه علی بیگی و لیلا محرم پور، طراح گرافیک: مهدیه خدابنده لو، ساخت تیزر: فائزه قربان نژاد.
نمایش «خانه عروسک»، از ۱۰ اسفند ماه تا ۲۷ اسفند ماه ۱۴۰۰، ساعت ۱۹:۳۰ در سالن شماره یک (ارائه) تماشاخانه آژمان به روی صحنه خواهد رفت و مخاطبان می‌توانند از طریق مراجعه به سایت فروش بلیط تیوال به نشانی: https://www.tiwall.com/p/aroosak.khane و همچنین، گیشه تماشاخانه آژمان واقع در بلوارکشاورز، خیابان کبکانیان، نبش کوچه مرتضی زاده، پلاک ۱۲ اقدام به خریداری بلیط نمایند.

منبع: ایسنا
برچسب ها: تئاتر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی