تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...

دانشجویان ایرانی در اوکراین به لهستان، مجارستان یا رومانی منتقل می‌شوند

چند روز پس از حمله نظامی روسیه به اوکراین، هاشم داداش‌پور رئیس سازمان امور دانشجویان اعلام کرد دانشجویان ایرانی در اوکراین به کشور‌های لهستان، مجارستان یا رومانی منتقل می‌شوند.

کد خبر: ۱۲۳۵۰۲
۱۰:۰۴ - ۰۹ اسفند ۱۴۰۰

دانشجویان ایرانی در اوکراین به لهستان، مجارستان یا رومانی منتقل می‌شوند

دیدارنیوز: معاون وزیر و رئیس سازمان امور دانشجویان کشور از تشکیل ستاد همراهی و حمایت به منظور تسریع در امور مربوط به دانشجویان ایرانی شاغل به تحصیل در اوکراین در این سازمان خبر داد.

به نقل از وزارت علوم، هاشم داداش‌پور رئیس سازمان امور دانشجویان با بیان این مطلب افزود: در جلسات ستاد همراهی و حمایت که به صورت مستمر در سازمان امور دانشجویان تشکیل می‌شود، به ترتیب اولویت، فرآیند امور دانشجویان رصد شده و با هماهنگی با دستگاه‌های مربوطه در حال رسیدگی هستیم.

دانشجویان به کشور‌های لهستان، مجارستان و رومانی منتقل می‌شوند

وی انتقال امن دانشجویان به کشور‌های همسایه را اولویت اول نهاد‌های مرتبط برشمرد و گفت: با پیگیری و هماهنگی با دستگاه‌های مربوطه در داخل و خارج از کشور و نیز سفیر ایران در اوکراین و سفرای کشور‌های همسایه و رایزن علمی، در تلاش هستیم تا دانشجویان به یکی از کشور‌های لهستان، مجارستان و رومانی هدایت شوند.

داداش پور ادامه داد: تاکنون تعدادی از این عزیزان به لهستان و رومانی منتقل شده اند و در عین حال این ستاد در ارتباط با دانشجویان داخل اوکراین، پیگیر امور آنان و انتقال مطالبات آنان به دستگاه‌های ذیربط است.

اختصاص هواپیما برای خروج اتباع ایرانی از اوکراین؛ رایزنی‌های برای خروج دانشجویان ادامه دارد

داداش پور همچنین از آمادگی وزارت راه و شهرسازی برای انتقال دانشجویان و اتباع ایرانی به کشور خبر داد و یادآور شد: یک هواپیما از سوی وزارت راه و شهرسازی به این امر اختصاص یافته است. همچنین مسوولان وزارت امور خارجه و سازمان هواپیمایی در حال رایزنی برای گرفتن مجوز‌های لازم تردد برای انتقال دانشجویان هستند که امیدواریم هر چه زودتر شاهد بازگشت دانشجویان و دیگر اتباع ایرانی به کشور باشیم.

رییس سازمان امور دانشجویان به موضوع ثبت نام دانشجویان در سامانه سجاد و میخک اشاره و خاطرنشان کرد: در شرایط بحرانی فعلی اوکراین، رسیدگی به امور دانشجویان را الزاماً منوط به ثبت نام در این دو سامانه ندانسته و مرتب پیگیر امنیت، انتقال آن‌ها به داخل کشور هستیم.

داداش پور تاکید کرد: همچنین در صورت درخواست دانشجویان، برای مساعدت در چارچوب قوانین و مقررات جهت ارزیابی مدارک و انتقال به داخل کشور برای ادامه تحصیل در دانشگاه‌های داخل کشور آمادگی لازم را داریم.

خانواده‌ها اخبار وضعیت فرزندان خود را از رسانه‌های معتبر پیگیری کنند

وی در پایان ضمن ابراز امیدواری به بازگشت صلح و ثبات به این کشور، از خانواده‌های دانشجویان درخواست کرد تا در موضوع امور مربوط به دانشجویان، تنها به منابع خبری معتبر و سایت سازمان امور دانشجویان رجوع کنند و به اخبار و شایعات در فضای مجازی اعتنا نکنند.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی