تیتر امروز

شهرنو! واژه‌ای که رائفی‌پور در «جدال با قالیبافی‌ها» به کار برد!
«دیدارنیوز» آخرین اختلافات پساانتخاباتی اصولگرا‌ها را بررسی می‌کند:

شهرنو! واژه‌ای که رائفی‌پور در «جدال با قالیبافی‌ها» به کار برد!

جدال اصولگراها در فضای پساانتخاباتی همچنان ادامه دارد و بنا به گفته دبیرکل صبح ایران، قالیبافی‌‎ها از هر فرصتی استفاده می‌‎کنند تا آنها را تخریب کنند.
رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه
گفت‌وگوی دیدار در برنامه جامعه‌پلاس با وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی

رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان رضا صالحی امیری، وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی بود؛ او از دلایل فرار نخبگان گفت و تاکید کرد که به همین دلیل سالیانه ۱۵ میلیارد دلار سرمایه از...
رفتار دوگانه با «زاکانی» و «نجفی»!
«دیدارنیوز» در گفت‌وگو با «نژادبهرام» خلاء شفافیت در شهرداری تهران را بررسی می‌کند:

رفتار دوگانه با «زاکانی» و «نجفی»!

یک سیاستمدار در واکنش به قرارداد مبهم شهرداری معتقد است که اگر نیروهای اصلاح‌طلب در راس مدیریت شهری بودند، رسانه‌های مخالف خیلی جدی به موضوع ورود می‌کردند.

ملکه زیبایی اوکراین برای مقابله با پوتین اسلحه به دست گرفت

ملکه زیبایی اوکراین دوشیزه آناستازیا گرند برای مبارزه با نیرو‌های مهاجم روسیه به ارتش کشورش پیوسته است.

کد خبر: ۱۲۳۴۵۴
۱۵:۳۸ - ۰۸ اسفند ۱۴۰۰

ملکه زیبایی اوکراین برای مقابله با پوتین اسلحه به دست گرفت

 

دیدارنیوز: به گزارش تیتربرتر آناستازیا لنا ملکه زیبایی اوکراین به عنوان سرباز اسلحه به دست شد. آناستازیا لنا فارغ التحصیل بازاریابی و مدیریت از دانشگاه Slavistik در کیف است.

ماجرای جنگ روسیه با اوکراین

از شب پنجشنبه ۲۴ فوریه ۲۰۲۲ جنگ روسیه با اوکراین شروع شد و انفجار‌های در «خارکیف» واقع در حدود ۴۰۰ کیلومتری شرق کی‌ف، نزدیک‌تر به مرز دونباس شنیده شده است. از طرف دیگر، خبرگزاری فرانسه به طور جداگانه از وقوع یک انفجار در شهر ساحلی «ماریوپل» بندر مهمی که نیرو‌های کی‌یف در منطقه دونتسک در اختیار دارند، خبر داد.

بنا بر گفته «جنیفر گریفین» خبرنگار امنیت ملی شبکه آمریکایی فاکس نیوز، یک مقام آمریکایی که خواست نامش فاش نشود، عملیات ویژه روسیه را، «آتش قبل از حمله» توصیف کرد که در پی آن حمله زمینی به وقوع خواهد پیوست.

بنا بر گزارش ها، این مقام آمریکایی در ادامه افزود که صدای انفجار‌ها در شهر‌های «اودیسه»، بندر اصلی دریای سیاه و ماریوپل، شهری در ساحل شمالی دریای آزوف نیز شنیده شد و گفت: «(جنگ) شروع شده است».

آخرین خبر‌ها از جنگ روسیه به اوکراین

سفارت اوکراین در اسرائیل در پستی در فیسبوک که به زبان اوکراینی نوشته شده است، آورده است: «سفارت تشکیل فهرستی از داوطلبانی را که مایل به شرکت در اقدامات رزمی علیه روسیه هستند، آغاز کرده است».

در این پست، سفارت اوکراین از کسانی که مایل به شرکت در نبرد با روسیه هستند، خواسته تا ایمیلی حاوی اطلاعات شخصی خود، از جمله هر تخصص نظامی که ممکن است داشته باشند، ارسال کنند.

روز جمعه، قبل از انتشار این پست فیسبوکی، سفیر اوکراین در فلسطبن اشغالی به خبرنگاران گفت که دفتر او بررسی کرده و از قانونی بودن داوطلب شدن اسرائیلی‌ها برای ارتش اوکراین اطمینان حاصل کرده است.

اسرائیل قانونی ندارد که یهودیان را از داوطلب شدن در ارتش کشور‌های دیگر منع کند. تخمین زده می‌شود که حدود ۵۰۰۰۰۰ اسرائیلی با ریشه اوکراینی در فلسطین اشغالی ساکن هستند که بیشتر آن‌ها بلافاصله پس از فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی به فلسطین اشغالی رفته‌اند.

این در حالی است که خبرنگار والا نیوز خبر داد که سفیر تل‌آویو در مسکو به دلیل انتقاد این رژیم از حمله روسیه به اوکراین، به وزارت خارجه روسیه احضار شده است.

روزنامه عبری «هاآرتص» نیز روز جمعه خبر داده بود که تل‌آویو بسیار محتاط است و درخواست کرده است که هیچ اظهارنظری که باعث رنجش مسکو شود، بر زبان آورده نشود.

«ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهور روسیه روز پنجشنبه اعلام کرد که دستور داده نیرو‌های مسلح این کشور عملیاتی ویژه را در منطقه دونباس آغاز کنند. پوتین گفت این دستور پس از آن صادر شد که سران این منطقه جدایی‌طلب شرق اوکراین خواستار کمک نظامی روسیه در پاسخ به افزایش تجاوزات اوکراین شدند.

کشور‌های غربی از جمله آمریکا و انگلیس و اعضای اتحادیه اروپا، در پی شروع عملیات نظامی روسیه در اوکراین، تحریم‌های سنگینی را علیه مسکو وضع کرده‌اند. دولت روسیه از دو ماه قبل بسته پیشنهادی خود برای ضمانت‌های امنیتی را به آمریکا و ناتو تحویل داد که عدم عضویت اوکراین در ناتو و خروج نیرو‌های این ائتلاف از شرق اروپا را شامل می‌شد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی