تیتر امروز

تغییر احکام‌ اجتماعی از منظر دین عقلایی؛ پروژه اتمام یافته یا شروع یک پروسه اصلاحی مادام العمر؟
اولین برنامه دیدار اندیشه با حضرت آیت الله ایازی

تغییر احکام‌ اجتماعی از منظر دین عقلایی؛ پروژه اتمام یافته یا شروع یک پروسه اصلاحی مادام العمر؟

در اولین برنامه «دیدار اندیشه»، حسین جعفری به شهر قم رفته و گفتگویی جالب و شنیدنی با آیت الله ایازی از مدرسین و محققین و اندیشه ورزان حوزه علمیه در قم داشته، که در ادامه می‌خوانید.
یکشنبه طوفانی در آئینه رسانه‌ها
مطبوعات جهان درباره سقوط بالگرد حامل رئیسی و همراهان چه گفتند

یکشنبه طوفانی در آئینه رسانه‌ها

سانحه سقوط منجر به درگذشت حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی و همراهان، علاوه بر انتظار حدود ده ساعته و واکنش‌های داخلی، بازخورد خبری در سطح جهان را هم به دنبال داشت
اندیشکده آمریکایی: برای پیروزی در جنگ اوکراین، باید نخست پنج مساله راهبردی را حل و فصل کرد (قسمت پایانی)
از چشم جهان (۱۵۱)

اندیشکده آمریکایی: برای پیروزی در جنگ اوکراین، باید نخست پنج مساله راهبردی را حل و فصل کرد (قسمت پایانی)

در قسمت اول مقاله «اندیشکده آمریکایی: برای شکست روسیه در جنگ اوکراین، باید نخست پنج مساله راهبردی را حل و فصل کرد» به دو مساله اشاره شد و در این مطلب، سه مساله راهبردی دیگر و پایانی را می‌خوانید.
رئیس فراکسیون دیپلماسی بین المللی و منافع ملی مجلس خبر داد

گزارش قالیباف به نمایندگان درباره جلسه شورای عالی امنیت ملی

حسین نوش آبادی درباره گزارش رئیس مجلس به نمایندگان درباره مذاکرات وین گفت: آقای قالیباف توضیحاتی درباره جلسه روز گذشته شورای عالی امنیت ملی مطرح کردند که این جلسه با حضور آقای باقری رئیس تیم مذاکره کننده تشکیل شده است و بحث‌های بنیادی و اصولی در آن مطرح شده است.

کد خبر: ۱۲۳۴۱۸
۱۳:۳۶ - ۰۸ اسفند ۱۴۰۰

گزارش قالیباف به نمایندگان درباره جلسه شورای عالی امنیت ملی

دیدارنیوز: رئیس فراکسیون دیپلماسی بین المللی و منافع ملی مجلس از ارائه گزارش رئیس مجلس از جلسه روز گذشته شورای عالی امنیت ملی با حضور رئیس تیم مذاکره کننده درباره مذاکرات در جلسه غیر علنی امروز خبر داد و گفت: در این جلسه آقای قالیباف به ارائه توضیحاتی درباره مذاکرات و مسائل پیش رو و موارد اختلافی با طرف مقابل پرداخت.

حسین نوش آبادی، در توضیح مباحث مطرح شده در جلسه غیر علنی امروز مجلس گفت: آقای قالیباف توضیحاتی درباره جلسه روز گذشته شورای عالی امنیت ملی مطرح کردند که این جلسه با حضور آقای باقری رئیس تیم مذاکره کننده تشکیل شده است و بحث‌های بنیادی و اصولی در آن مطرح شده است لذا حتما راهکار مناسبی برای تصمیم گیری خوب و مذاکره خوب اتخاذ می‌شود و به موقع بحث‌ها در تیم مذاکره کننده دنبال خواهد شد.

رئیس فراکسیون دیپلماسی بین المللی و منافع ملی مجلس ادامه داد: آقای قالیباف گزارش اجماعی و کلی بسته از جلسه دیروز شورای عالی امنیت ملی و مباحث مطرح شده بیان کرد و همچنین به ارائه توضیحاتی درباره سیاست‌هایی که باید اعمال شود، و تصمیم گیری‌هایی که نسبت به این مسائل باید صورت گیرد، پرداخت.

نوش آبادی گفت: آقای قالیباف ورودی به بحث‌های جزئی و تصمیم گیری‌ها نداشت، صرفا گزارشی بود تا نمایندگان در جریان مذاکرات قرار گیرند، البته که نظر مجلس این است که قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها مدنظر بوده و منافع ملی حفظ شود. علاوه بر این باید نظام ناعادلانه‌ای که غربیان و آمریکایی‌ها دنبال می‌کنند تحت عنوان‌ها لغو شود.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در پایان گفت که در این جلسه فرصتی برای اظهارنظر نمایندگان فراهم نشد و آقای قالیباف به ارائه کلیاتی از مباحث مطرح شده پرداخت.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی