تیتر امروز

سانحه برای بالگرد حامل رئیس‌جمهور/ پهپاد ترکیه وارد آسمان ایران شد +عکس
این گزارش بروزرسانی می‌شود

سانحه برای بالگرد حامل رئیس‌جمهور/ پهپاد ترکیه وارد آسمان ایران شد +عکس

روز یکشنبه ۳۰ اردیبهشت‌ماه، بالگرد حامل ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور در آذربایجان شرقی دچار سانحه شد و جستجو‌ها برای پیداکردن این هلی‌کوپتر که حسین امیرعبداللهیان وزیر خارجه نیز در آن بوده، ادامه...
«جوانی جمعیت ایران» از رویا تا واقعیت
«دیدارنیوز» در گفت‌وگو با آسیب‌شناس اجتماعی بررسی می‌کند:

«جوانی جمعیت ایران» از رویا تا واقعیت

عضو هیات علمی دانشگاه علامه‌طباطبایی معتقد است تا زمانی که چالش‌های درمانی، آموزشی و رفاهی را حل نکنند نمی‌توان انتظار افزایش جمعیت داشت.
سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...
دیدار آنچه در مشهد اتفاق افتاد را بررسی می‌کند

سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...

چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت، مشهد، ساعت حدود دو بعدازظهر؛ باران شروع می‌شود، سیل می‌آید، ۹ نفر جان خود را از دست می‌دهند، اما مدیران شهری می‌گویند: آبگرفتگی بود نه سیل!.

نماینده مجلس: چرا سلبریتی‌ها از پرداخت مالیات معاف شده‌اند؟

مرتضی حسینی، نماینده میانه در مجلس شورای اسلامی می‌گوید: چرا باید عده‌ای بازیگر و سلبریتی که اکثرا درآمد بسیار بالا و زندگی مرفهی دارند از معافیت مالیاتی بهره‌مند شوند، اما کارگران در بخش‌های مختلف به خصوص کارگران مشاغل سخت مانند معادن مالیات بپردازند؟

کد خبر: ۱۲۳۳۸۲
۱۱:۰۹ - ۰۸ اسفند ۱۴۰۰

نماینده مجلس: چرا سلبریتی‌ها از پرداخت مالیات معاف شده‌اند؟

دیدارنیوز: نماینده میانه در مجلس شورای اسلامی گفت که چرا باید عده‌ای بازیگر و سلبریتی با درآمد بسیار بالا و دارای زندگی مرفه از معافیت مالیاتی بهره‌مند شوند، اما کارگران در بخش‌های مختلف مالیات بپردازند؟

مرتضی حسینی در جلسه علنی نوبت صبح امروز (یکشنبه) و در خلال بررسی بودجه ۱۴۰۱، در اخطاری با استناد به بند ۹ اصل سوم قانون اساسی در خصوص رفع تبعیضات ناروا، گفت: چرا باید عده‌ای بازیگر و سلبریتی که اکثرا درآمد بسیار بالا و زندگی مرفهی دارند از معافیت مالیاتی بهره‌مند شوند، اما کارگران در بخش‌های مختلف به خصوص کارگران مشاغل سخت مانند معادن مالیات بپردازند؟ این تبعیض آشکار قابل توجیه نیست و مردم را ناراحت کرده و باعث ایجاد سوالاتی برای افکار عمومی شده است.

وی ادامه داد: البته معافیت مالیاتی برای برخی صنف سینما و هنرمندان که به دلیل کرونا در دو سال اخیر دچار رکورد در کسب وکار شده اند، قابل توجیه است، اما با چه توجیهی یک قشر پردرآمد و اکثرا بیگانه با درد و رنج مردم از معافیت برخوردار شده اند؟

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی