تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...

محبوب‌ترین تلویزیون‌های بازار چه قیمتی دارد؟

در بازار لوازم صوتی و تصویری با صرف هزینه‌ای بین ۴ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان تا بیش از ۴۷ میلیون تومان می‌توان نسبت به خرید تلویزیون‌های محبوب و پرطرفدار اقدام کنید.

کد خبر: ۱۲۳۳۷۵
۱۰:۳۸ - ۰۸ اسفند ۱۴۰۰

تلویزین ۴۷ میلیون تومانی در بازار تهران

دیدارنیوز ـ بررسی‌ها نشان می‌دهد در میان لیست محصولات محبوب بازار، تلویزیون LED هوشمند سونی ۶۵ اینچ مدل ۶۵ X ۹۵۰۰ H گران‌ترین محصول است که با قیمتی بین ۳۵ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان تا ۴۷ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان فروخته می‌شود.

در رده دوم تلویزیون ۶۵ اینچ و ۴ K سونی مدل ۶۵ X ۸۵۰۰ G قرار دارد که با نرخ ۲۶ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان تا ۳۹ میلیون و ۸۵۰ میلیون تومان می‌توان آن را خرید.

در جایگاه سوم تلویزیون هوشمند ال‌ای دی سونی مدل KD-۵۵ X ۸۵۰۰ F سایز ۵۵ اینچ است که با قیمت ۲۰ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان تا ۲۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان در بازار به فروش می‌رسد.

اگر بودجه محدودی برای خرید تلویزیون در نظر گرفته‌اید می‌توانید از میان ۳ محصول پرطرفدار انتخاب خود را انجام دهید؛ تلویزیون ال‌ای دی اسنوا مدل SLD-۳۲ SA ۱۲۰ سایز ۳۲ اینچ ارزان‌ترین محصول این لیست است که با قیمت ۴ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان تا ۵ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان می‌توان آن را خریداری کرد.

در جایگاه بعدی تلویزیون ال‌ای دی سام مدل UA ۴۳ T ۵۱۰۰ TH است که با قیمت ۶ میلیون و ۱۸۰ هزار تومان تا ۸.۵ میلیون تومان فروخته می‌شود.

همچنین با صرف هزینه‌ای بین ۶ میلیون و ۳۷۰ هزار تومان تا ۷ میلیون و ۶۹۲ هزار تومان می‌توان تلویزیون ال‌ای دی اسنوا مدل SLD-۴۳ SA ۲۶۰ سایز ۴۳ اینچ را خرید.

برچسب ها: لوازم خانگی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی