تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...
نویدکیا پای کارش بایستد

جلالی: سرنوشت قهرمانی در دربی مشخص می‌شود

مجید جلالی معتقد است تکلیف قهرمانی لیگ برتر امسال در دربی اواخر اسفند مشخص خواهد شد و نباختن تیم مجیدی می‌تواند آنها را به قهرمانی هدایت کند.

کد خبر: ۱۲۳۳۳۹
۰۷:۵۲ - ۰۸ اسفند ۱۴۰۰

جلالی: سرنوشت قهرمانی در دربی مشخص می‌شود

دیدارنیوز: کارشناس فوتبال کشورمان معتقد است که سرنوشت قهرمانی بیست‌ویکمین دوره لیگ برتر در دربی تهران مشخص خواهد شد.

مجید جلالی، در خصوص رقابت فشرده مدعیان قهرمانی در لیگ برتر گفت: هنوز نمی‌توان با قاطعیت گفت چه تیمی قهرمان می‌شود، ولی با توجه به نتایج اخیر سپاهان و اختلاف ۱۳ امتیازی این تیم با صدر جدول، خیلی بعید است که سپاهان شانسی برای قهرمان شدن داشته باشد. تیم قهرمان از میان پرسپولیس و استقلال و قبل از عید مشخص می‌شود.

وی با اشاره به دربی تهران که ۲۶ اسفندماه برگزار خواهد شد، عنوان کرد: این بازی تا حدود زیادی تکلیف قهرمانی را روشن خواهد کرد. نباختن در دربی می‌تواند قهرمانی استقلال را تضمین و حتی تساوی در این بازی هم می‌تواند فاصله امتیازی استقلال را پرسپولیس را حفظ کند، هر چند دو بازی بعدی تیم‌ها هم مهم هستند و باید دید هر دو تیم از لحاظ امتیازی چه شرایطی برای دربی خواهند داشت.

جلالی با اشاره به دلایلی که باعث نتیجه گرفتن استقلال در این فصل شده است، خاطرنشان کرد: این باشگاه بعد از سال‌ها آرامش دارد و از مدیریت هم کسی صحبتی نمی‌کند که حاشیه درست شود. کادر فنی نیز به بهترین شکل مسئولیت خودش را انجام می‌دهد و پیشکسوتان و هواداران هم حامی تیم هستند. این مسائل برای موفقیت تیم مهم است.

کارشناس فوتبال کشورمان در خصوص استعفای محرم نویدکیا از هدایت این تیم گفت: امثال نویدکیا فوتبالیست‌های خوبی بودند، ولی مربیگری با بازی کردن متفاوت است و یکسری فاکتور‌های ویژه را باید در نظر گرفت. اگر نویدکیا قبل از حضور در سپاهان در تیم‌های پایه یا تیم‌های متوسط کار می‌کرد آمادگی بیشتری برای تقابل با سختی‌ها داشت، هر چند او سال‌ها در سپاهان کار کرده و صداقت درونی در حرف‌هایش دیده می‌شود. شاید از روی دلسوزی چنین تصمیمی گرفته، ولی اگر با نویدکیا ارتباط داشتم، به وی می‌گفتم که پای کارش بایستد.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی