تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

کلینیک دندان‌پزشکی خانه کرامت تهران به همت جامعه دندان‌پزشکی ایران افتتاح شد

مراسم افتتاحیه کلینیک دندانپزشکی دارالاکرام تهران برگزار شد. این کلینیک که به همت جامعه‌ی دندانپزشکی ایران راه‌اندازی و به نام یکی از مجموعه اشعار استاد شفیعی کدکنی، از سفیران موسسه خیریه دارالاکرام، نامگذاری شد، از اسفند ماه ۱۴۰۰ فعالیت خود را به طور رسمی به یادمان مرحوم امیرحسن گلنار، فرزند محسن گلنارمحسنی، از خیرین تهران آغاز کرده است.

کد خبر: ۱۲۳۳۱۵
۱۶:۰۲ - ۰۷ اسفند ۱۴۰۰

کلینیک دندان پزشکی خانه کرامت تهران به همت جامعه دانپزشکی ایران افتتاح شد

 

دیدارنیوز ـ سرویس اجتماعی: دارالاکرام، حامی تحصیل کودکان مستعد فاقد سرپرست موثر، در ۱۵ استان کشور ۲۵ شعبه دارد و با پشتیبانی از ۶۷۰۰ دانش‌آموز، خدمات بورسیه‌ی آموزشی، بهداشت، معیشت و ... را به آن‌ها ارائه می‌دهد. شعبه تهران این نهاد خیریه از سال ۱۳۹۳ آغاز به کار و حدود ۴۰۰ دانش‌آموز را بورسیه کرده است.

در این مراسم که با حضور مصطفی میراحمدی‌زاده، مدیرعامل موسسه خیریه دارالاکرام و نیز مرجان دبیری، مدیر دارالاکرام تهران، برگزار شد، دکتر رضا بیات موحد، مسئول کمیته نیکوکاری و مسئولیت اجتماعی جامعه دندانپزشکی ایران، کار انجام‌شده را مسئولیتی اجتماعی دانست و گفت: جامعه دندانپزشکی ایران بیش از ۱۰ سال است که چنین کار‌هایی را شروع کرده است و هدف از آن انجام کار نیک در حوزه‌ی تخصصی است.

وی با اشاره به اینکه کلینیک دندانپزشکی دارالاکرام دارای ۲ یونیت دندانپزشکی اتوکلاو دستگاه رادیوگرافی و سایر تجهیزات یک مطب مدرن می‌باشد، افزود: به هیچ وجه با اعطای بسته‌های معیشتی که توسعه فقر است موافق نیستیم. گروه‌های تخصصی باید آنچه را می‌دانند به مردم ارائه دهند تا این اقدام باعث توسعه‌ی جامعه‌ی مدنی بشود. آنچه دندانپزشک‌ها می‌توانند انجام دهند توسعه بهداشت در وهله‌ی اول و در مرحله‌ی بعد درمان است.

دکتر علی تاجرنیا، رئیس جامعه دندانپزشکی ایران، نیز که در این مراسم حضور داشت، گفت: تشکیل کمیته نیکوکاری و مسئولیت‌های اجتماعی یکی از اتفاق‌های خوبی بود که در جامعه دندانپزشکی افتاد.

آنچه در کمیته دندانپزشکی مطرح بوده خدمت به اقشار آسیب‌پذیر، چه در اینجا و چه در مجموعه‌های وابسته است.
وی ضمن تشکر از باشگاه اندیشه و دارالاکرام برای گسترش فعالیت‌های این‌چنینی در دیگر شعب دارالاکرام و همچنین همکاری‌های بیشتر با دارالاکرام تهران با توجه به واقع شدن آن در مرکزیت شهر اعلام آمادگی کرد.

دکتر میراحمدی‌زاده، مدیرعامل دارالاکرام، نیز با اشاره به سابقه فعالیت‌های این موسسه گفت: با توجه به اهمیت چکاپ دندان‌ها به طور منظم و دقیق به ویژه در دانش‌آموزان و سنگین بودن هزینه‌ی خدمات مربوط به دندانپزشکی، دارالاکرام در راستای ارائه خدمات پنجگانه به دانش‌آموزان بورسیه شده خود از این مهم غافل نبوده است و به همت جامعه دندانپزشکان و باشگاه اندیشه و با همکاری بنیاد شهید قدوسی این واحد را در شعبه تهران خود راه‌اندازی کرد.

وی افزود: دارالاکرام در استان کرمان (در جنوب کرمان و خود کرمان) نیز دو شعبه دارد که دانش‌آموزان در آنجا نیز به صورت جدی با مشکلات دندان مواجه هستند. دارالاکرام حدود بیش از هزار دانش‌آموز در رودبار، جنوب قلعه گنج، کهنوج، جازموریان و عنبرآباد دارد که به علت آب نامطلوب، با مشکلات دندان مواجه‌اند. امیدواریم به کمک دوستانی که اهل خیر هستند در نقاط دیگر هم این کار‌ها ادامه یابد. چنان که در شیراز نیز به همت خیرین خارج از کشور و با کمک کلینیک صدف این کار در حال انجام است.

برچسب ها: علی تاجرنیا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی