تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

کشف ۷۵ میلیاردی ارز، طلا و کالای قاچاق توسط پلیس فرودگاه

فرمانده پلیس فرودگاه‌های پلیس پیشگیری انتظامی کشور از کشف انواع ارز به ارزش ۷۵ میلیارد ریال در فرودگاه‌های اصفهان، تبریز و شیراز خبر داد.

کد خبر: ۱۲۳۳۱۰
۱۵:۳۵ - ۰۷ اسفند ۱۴۰۰

کشف ۷۵ میلیاردی ارز طلا و کالای قاچاق توسط پلیس فرودگاه

دیدارنیوز ـ سرهنگ محسن عقیلی در خصوص جزئیات این کشف اظهار کرد: با تشدید اقدامات و اجرای طرح‌های مقابله‌ای با قاچاق ارز و کالا به خارج از کشور از مرز‌های هوایی همکارانم موفق شدند طی هفته گذشته چهار قاچاقچی ارز را در فرودگاه‌های بین المللی اصفهان، تبریز و شیراز شناسایی و انواع ارز شامل دلار و یورو از آنان کشف و ضبط کنند.

وی با بیان اینکه ارزش ارز‌های کشف شده ۴۰ میلیارد ریال برآورد شده است، ادامه داد: متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده پلیس فرودگاه‌های پلیس پیشگیری انتظامی کشور افزود: همچنین با تیزبینی همکارانم در پلیس فرودگاه‌های حضرت امام (ره) و مشهد، هنگام پایش مسافران ۳۵ میلیارد ریال طلا و کالای قاچاق کشف شد.

بر اساس اعلام سایت پلیس، عقیلی در پایان بر جدیت پلیس فرودگاه در مبارزه با انواع قاچاق برای حمایت از اقتصاد کشور تاکید کرد.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی