تیتر امروز

از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب
همافر حقوقدان و سیاستمدار اقتصاد خوانده در تنگنای سی‌ام

از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب

در سی‌امین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان محمود علیزاده طباطبایی، حقوقدان و عضو شناخته‌شده حزب کارگزاران سازندگی بود و از روزهای قبل از انقلاب و ماجرای کودتای نوژه و نقش روس‌ها...
سازمان‌ها و نهادینه شدن دروغ

سازمان‌ها و نهادینه شدن دروغ

اینکه در جامعه انسانی صداقت و شفافیت چه تاثیراتی در سلامت و آرامش اجتماعی دارد نکته‌ای است که می‌توان اهمیت و اعتبار آنرا در وضعیت مقابل آن یعنی میزان تشویش و تخریب ناشی از دروغ و دروغگویی ارزیابی...
طحان نظیف اعلام کرد

شورای نگهبان به دنبال حل موضوع لایحه رتبه‌بندی معلمان است

هادی طحان نظیف، سخنگوی شورای نگهبان گفت که این شورا در عین پایبندی به قانون دنبال حل مسئله رتبه‌بندی معلمان است. او اظهار داشت: درست است که لایحه رتبه‌بندی معلمان در مجلس به تصویب رسیده است، اما ما به طور رسمی این مصوبه را از مجلس دریافت نکردیم.

کد خبر: ۱۲۳۲۵۱
۱۲:۲۸ - ۰۷ اسفند ۱۴۰۰

شورای نگهبان به دنبال حل موضوع لایحه رتبه‌بندی معلمان است

دیدارنیوز: سخنگوی شورای نگهبان تاکید کرد: این شورا به دنبال حل موضوع رتبه‌بندی معلمان است و اختلافی هم با مجلس ندارد و تا همین لحظه هم تلاش‌های زیادی انجام داده است.

هادی طحان نظیف در پاسخ به سوالی مبنی بر این که آیا شورای نگهبان وارد بررسی لایحه رتبه بندی معلمان باتوجه به این که دولت معتقد است که مشکل بر سر این لایحه اختلاف بین این شورا و مجلس است و از سوی دیگر مجلسی‌ها معتقد هستند که دولت در زمینه تعهد مکتوب کوتاهی کرده، شده است یا خیر گفت: شورای نگهبان به دنبال حل موضوع است و اختلافی هم با مجلس ندارد و تا همین لحظه هم تلاش‌های زیادی انجام داده است.

سخنگوی شورای نگهبان ادامه داد: درست است که لایحه رتبه‌بندی معلمان در مجلس به تصویب رسیده است، اما ما به طور رسمی این مصوبه را از مجلس دریافت نکردیم.

وی خاطر نشان کرد: نسبت به طرح رتبه بندی دو دسته ایراد و ابهامات مالی و غیر مالی وجود دارد. در خصوص ابهامات و ایرادات غیر مالی ما متن را بررسی می‌کنیم، در خصوص ابهامات مالی باز این موضوع به دلیل آن که لایحه است نسبت به اصلش ایرادی وجود ندارد.

طحان نظیف ادامه داد: درباره آنچه که در مجلس اضافه می‌شود بررسی خواهیم کرد این موضوع به دولت برگشته است یا خیر. ما بررسی خواهیم کرد آیا دولت تقبل مالی را نسبت به این لایحه داشته یا خیر؟

وی تاکید کرد: ما در عین پایبندی به قانون دنبال حل مسئله رتبه‌بندی معلمان هستیم.

منبع: ایلنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی