تیتر امروز

سازمان‌ها و نهادینه شدن دروغ

سازمان‌ها و نهادینه شدن دروغ

اینکه در جامعه انسانی صداقت و شفافیت چه تاثیراتی در سلامت و آرامش اجتماعی دارد نکته‌ای است که می‌توان اهمیت و اعتبار آنرا در وضعیت مقابل آن یعنی میزان تشویش و تخریب ناشی از دروغ و دروغگویی ارزیابی...
بچه‌ها! نخندین!
افاضات اضافه

بچه‌ها! نخندین!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت از حمایت مردم و خواص از یک طرح جدید نوشته و ترانه‌ای هم به گوشش رسیده که می‌گفت: "بچه‌ها! نخندین!"

لبنان: روسیه فورا عملیات نظامی خود را متوقف کند

وزارت خارجه لبنان در بیانیه‌ای تاکید کرد: ما تهاجم به خاک اوکراین را محکوم می‌کنیم و از مسکو می‌خواهیم که فورا عملیات نظامی خود را متوقف کند.

کد خبر: ۱۲۳۱۰۸
۰۹:۱۲ - ۰۶ اسفند ۱۴۰۰

لبنان: روسیه فورا عملیات نظامی خود را متوقف کند

دیدارنیوز: وزارت خارجه لبنان در بیانیه‌ای عملیات نظامی روسیه علیه اوکراین را محکوم کرد.

به نقل از سایت شبکه روسیا الیوم، وزارت خارجه لبنان در بیانیه‌ای تاکید کرد: ما تهاجم به خاک اوکراین را محکوم می‌کنیم و از مسکو می‌خواهیم که فورا عملیات نظامی خود را متوقف کند.

در این بیانیه آمده است: لبنان به اصول تثبیت کننده مشروعیت بین‌المللی که صلح و امنیت بین‌المللی را تقویت می‌کند، پایبند است. در راس این اصول؛ اصل احترام به حاکمیت کشورها، تمامیت ارضی و سرزمین‌های آن‌ها قرار دارد.

وزارت خارجه لبنان در ادامه بر ضرورت حل و فصل منازعات و اختلافات به شیوه مسالمت‌آمیز و از طریق گفتگو تاکید کرد.

این وزارتخانه در ادامه آورده است: با توجه اینکه تاریخ معاصر لبنان شاهد تهاجمات نظامی به سرزمین‌هایش بوده که سنگین‌ترین خسارات را به آن و مردمش وارد کرده است، لذا ما تهاجم به خاک اوکراین را محکوم می‌کنیم.

وزارت خارجه لبنان همچنین از روسیه خواست که هرچه سریع‌تر عملیات نظامی خود را متوقف کرده و منطق گفتگو و مذاکره را به عنوان بهترین راه حل برای تنش فعلی با اوکراین در پیش بگیرد.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی