تیتر امروز

برهوت فرهنگ در نمایشگاه کتاب تهران
گزارش خبرنگار دیدارنیوز از دومین روز نمایشگاه

برهوت فرهنگ در نمایشگاه کتاب تهران

سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در حالی برگزار می‌شود که خبرنگار دیدارنیوز حال و هوای متفاوت این نمایشگاه را روایت کرده؛ پس این گزارش جالب را بخوانید.
تولید و تامین دارو مهم است یا ورود به موضوع رعایت پوشش در داروخانه‌ها؟
دیدار بررسی می‌کند

تولید و تامین دارو مهم است یا ورود به موضوع رعایت پوشش در داروخانه‌ها؟

در حالیکه معضل کمبود برخی دارو‌ها برای بیماران خاص در کشور مرتفع نشده؛ خبر تخصیص دارو به داروخانه‌ها به شرط رعایت حجاب چند روزی است موضوع رسانه ها شده و دیدار هم تحلیلی بر این موضوع دارد.

عربستان: ایرانِ هسته‌ای منطقه را بی‌ثبات می‌کند!

وزیر امور خارجه عربستان سعودی با ادعای اینکه برخورداری ایران از قابلیت‌های هسته‌ای سیگنال بسیار خطرناکی خواهد بود، گفت: اگر ایران از این قابلیت‌های هسته‌ای برخوردار باشد، منطقه را بی‌ثبات می‌کند.

کد خبر: ۱۲۳۰۵۷
۱۷:۳۸ - ۰۵ اسفند ۱۴۰۰

عربستان: ایرانِ هسته‌ای منطقه را بی‌ثبات می‌کند!

دیدارنیوز: وزیر امورخارجه عربستان در اظهارات مداخله جویانه جدید خود نسبت به احیای برجام ابراز نگرانی کرد و مدعی شد‌: معتقدیم که این مذاکرات باید آغاز باشد نه پایان.

به نقل از خلیج آنلاین، «فیصل بن فرحان» وزیر امور خارجه عربستان سعودی، در اظهاراتی بی‌اساس با ابراز عدم اعتماد به احیای توافق هسته‌ای ایران، گفت که برخورداری ایران از قابلیت‌های سلاح هسته‌ای «ممکن است سایر کشور‌ها را به دنبال همان مسیر سوق دهد».

وی در یاوه‌گویی خود مدعی شد که برخورداری ایران از قابلیت‌های هسته‌ای «البته سیگنال بسیار خطرناکی خواهد بود».

وزیر امور خارجه عربستان سعودی، بدون اشاره به دست داشتن عربستان در کشتن زنان و کودکان بی‌دفاع یمنی مدعی شد که کشورش یک اصل قوی در برابر سلاح‌های هسته‌ای و سلاح‌های کشتار جمعی اتخاذ کرده و به این اصل پایبند است.

وی ادعا کرد: اگر ایران از این قابلیت‌های هسته‌ای برخوردار باشد، منطقه را بی‌ثبات می‌کند!

وزیر امور خارجه عربستان سعودی، خاطرنشان کرد: ما هیچ اطمینانی نداریم که (برنامه جامع اقدام مشترک) به این شکل که هست، بتواند از ساخت سلاح هسته‌ای جلوگیری کند.

وی در ادامه اظهارات مداخله‌جویانه خود افزود: ما تمایل شرکای خود را برای بازگشت به این مذاکرات درک می‌کنیم، اما معتقدیم که این مذاکرات باید آغاز باشد نه پایان.

منبع: ایلنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی