تیتر امروز

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...

تحریم‌های استرالیا علیه ۲۵ فرد و ۴ نهاد روسیه

«اسکات موریسون» نخست‌وزیر استرالیا امروز پنجشنبه و در اقدامی اعلام کرد که ۲۵ فرد و ۴ نهاد روسیه را تحریم می‌کند. وی در ادامه ادعا کرد که همه کشور‌ها باید علیه روسیه متحد شوند.

کد خبر: ۱۲۳۰۵۴
۱۷:۱۴ - ۰۵ اسفند ۱۴۰۰

تحریم‌های استرالیا علیه ۲۵ فرد و ۴ نهاد روسیه

دیدارنیوز: «اسکات موریسون» نخست‌وزیر استرالیا امروز از تحریم ۲۵ فرد و ۴ نهاد روسیه به دلیل عملیات ویژه نظامی مسکو در خاک اوکراین خبر داد.

به نقل از روزنامه گاردین، «اسکات موریسون» نخست‌وزیر استرالیا امروز پنجشنبه و در اقدامی تنش آفرین اعلام کرد که ۲۵ فرد و ۴ نهاد روسیه را تحریم می‌کند.

بر اساس اعلام این روزنامه، استرالیا با ادعای «وحشیانه و بی‌دلیل» بودن عملیات نظامی ویژه روسیه در این باره مدعی شد: اقدامات خصمانه یکجانبه در اوکراین را محکوم می‌کنیم. روسیه قوانین بین المللی و منشور سازمان ملل را نقض می‌کند. مسکو جنگ را انتخاب کرده است!

وی در ادامه ادعا کرد که همه کشور‌ها باید علیه روسیه متحد شوند!

گفتنی است که «ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهور روسیه دستور داد که نیرو‌های مسلح این کشور عملیاتی ویژه را در منطقه دونباس آغاز کنند.

خبرنگار الجزیره از دونباس گزارش داد که وزارت دفاع روسیه اعلام کرده است که حمله هوایی یا موشکی به شهر‌های اوکراین در دستور کار نیست.

بر اساس گزارش «راشاتودی»، پوتین گفته است این دستور پس از آن صادر شده که سران این منطقه جدایی‌طلب شرق اوکراین خواستار کمک نظامی روسیه در پاسخ به افزایش «تجاوزات اوکراین» شدند.

منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی