تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

بیانیه IOC درباره حمله روسیه به اوکراین

کمیته بین‌المللی المپیک نقض آتش‌بس المپیک توسط روسیه را به شدت محکوم کرد. این قطعنامه مربوط به ۲ دسامبر ۲۰۲۱ است که با موافقت همه ۱۹۳ عضو سازمان ملل توسط مجمع عمومی تصویب شد.

کد خبر: ۱۲۳۰۴۶
۱۶:۲۸ - ۰۵ اسفند ۱۴۰۰

بیانیه IOC درباره درگیری نظامی روسیه و اوکراین

دیدارنیوز: کمیته بین‌المللی المپیک (IOC) بیانیه‌ای درباره درگیری روسیه و اوکراین منتشر کرد.

به نقل از خبرگزاری چمپیونات روسیه، کمیته بین‌المللی المپیک نقض آتش‌بس المپیک توسط روسیه را به شدت محکوم کرد. این قطعنامه مربوط به ۲ دسامبر ۲۰۲۱ است که با موافقت همه ۱۹۳ عضو سازمان ملل توسط مجمع عمومی تصویب شد. آتش‌بس المپیک ۷ روز پیش از المپیک زمستانی ۲۰۲۲ در چین آغاز شد و تا ۷ روز پس از پایان پارالمپیک ادامه دارد.

IOC اعلام کرد: ما به شدت نگران امنیت جامعه المپیک اوکراین هستیم. یک کارگروه برای نظارت دقیق بر وضعیت و هماهنگی کمک‌های بشردوستانه به اعضای جامعه المپیک در اوکراین تشکیل شده است.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی