تیتر امروز

پیروزی مجدد بایدن در انتخابات ریاست جمهوری، به جنبش اعتراضی دانشجویان گره خورده است
از چشم جهان (۱۴۷)

پیروزی مجدد بایدن در انتخابات ریاست جمهوری، به جنبش اعتراضی دانشجویان گره خورده است

اعتراضات دانشجویی در مخالفت با حمایت آمریکا از جنگ اسرائیل در غزه، مانند آتشی خودسوز در این کشور شعله‌ور شده است؛ آنچه می خوانید ترجمه اختصاصی دیدارنیوز از مطلب مدیر موسسه اعراب آمریکایی است.

سفیر روسیه در انگلیس احضار شد

وزارت خارجه انگلیس در پی حمله صبح امروز روسیه به اوکراین، سفیر مسکو در لندن را احضار کرد. پیش از این بوریس جانسون نخست وزیر انگلیس حمله روسیه به اوکراین را فاجعه‌ای برای قاره اروپا خوانده بود و خواستار برگزاری نشست فوق‌العاده سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) شده بود.

کد خبر: ۱۲۳۰۳۳
۱۵:۳۱ - ۰۵ اسفند ۱۴۰۰

سفیر روسیه در انگلیس احضار شد

دیدارنیوز: وزارت امور خارجه انگلیس امروز سفیر روسیه در لندن را احضار کرد.

به نقل از الجزیره، وزارت خارجه انگلیس در پی حمله صبح امروز روسیه به اوکراین، سفیر مسکو در لندن را احضار کرد.

پیش از این بوریس جانسون نخست وزیر انگلیس حمله روسیه به اوکراین را فاجعه‌ای برای قاره اروپا خوانده بود و خواستار برگزاری نشست فوق‌العاده سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) شده بود.

«ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهور روسیه صبح امروز دستور داد که نیرو‌های مسلح این کشور عملیاتی ویژه را در منطقه دونباس آغاز کنند. وزارت دفاع روسیه اعلام کرده است که حمله هوایی یا موشکی به شهر‌های اوکراین در دستور کار نیست.

پوتین گفته است این دستور پس از آن صادر شده که سران این منطقه جدایی‌طلب شرق اوکراین خواستار کمک نظامی روسیه در پاسخ به افزایش «تجاوزات اوکراین» شدند.

منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی