تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

عوارض احتمالی تزریق واکسن کرونا به کودکان چیست؟

یک متخصص بیماری‌های کودکان و نوزادان با تاکید بر اهمیت تزریق واکسن کرونا به همه گروه‌های سنی اعلام شده جهت جلوگیری از انتقال بیماری، گفت: کودکان پس از تزریق واکسن به جز واکنش‌های موضعی محل تزریق یا سردرد و بی حالی، واکنش خاص دیگری نداشتند.

کد خبر: ۱۲۳۰۰۴
۰۸:۳۴ - ۰۵ اسفند ۱۴۰۰

عوارض احتمالی تزریق واکسن کرونا به کودکان چیست

دیدارنیوز ـ دکتر سمیه بقیعی درباره واکسیناسیون کرونا در کودکان گفت: باید به والدین حق بدهیم که در این زمینه نگران باشند، اما این اطمینان را به آن‌ها می‌دهیم که سیستم بهداشتی نگرانی و دقت بیشتری دارد.

او تاکید کرد: واکسیناسیون در کودکان ۵ تا ۱۲ ساله در ایالات متحده از اکتبر ۲۰۲۱ مجوز گرفت و در کشور چین نیز با واکسن سینوفارم انجام شد. همچنین در امارات و کشور‌های دیگری مثل کلمبیا و کامبوج هم انجام شده است.

وی افزود: طی این مدت تعداد زیادی از کودکان واکسینه شدند و خوشبختانه به جز واکنش‌های موضعی محل تزریق یا سردرد و بی حالی واکنش خاص دیگری نداشتند؛ بنابراین در مورد تزریق واکسن کرونا به کودکان جای نگرانی وجود ندارد.

بنابراعلام وزارت بهداشت، او ادامه داد: این که از انتقال بیماری کووید۱۹ جلوگیری کنیم، بسیار مهم است؛ بویژه آنکه در پیک ششم با سویه امیکرون، میزان درگیری کودکان بالا بوده است.

منبع: ایسنا
برچسب ها: واکسن کرونا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی