تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...

سازمان نظام وظیفه: یزدانی و مرادمند باید به سربازی بروند؛ حضور در تیم‌ملی بلامانع است

سازمان وظیفه عمومی در اطلاعیه‌ای درباره وضعیت سربازی سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند دو مدافع تیم استقلال توضیحاتی ارائه کرد.

کد خبر: ۱۲۲۹۸۶
۱۵:۲۷ - ۰۴ اسفند ۱۴۰۰

سازمان نظام وظیفه: یزدانی و مرادمند باید به سربازی بروند؛ حضور در تیم‌ملی بلامانع است

دیدارنیوز: سازمان وظیفه عمومی انتظامی جمهوری اسلامی ایران وضعیت خدمت وظیفه عمومی بازیکنان مشمول تیم استقلال تهران را تشریح کرد.

وضعیت سربازی دو بازیکن تیم استقلال سیاوش یزدانی و حسین مرادمند از جمله موضوع‌های پر بحث این روز‌های ورزش کشور است.

این دو بازیکن که یکی به سن ۲۸ سالگی و دیگری به سن ۳۰ سالگی رسیده طبق قانون باید خود را برای خدمت وظیفه عمومی معرفی کنند چرا که از فرصت قانونی داشته شده به عنوان عضویت در لیگ برتر و تیم ملی استفاده کرده و سربازی خود را تا این زمان به تعویق انداخته اند.

اگرچه باشگاه استقلال در روز‌های اخیر تلاش کرده است تا با استفاده از قوانین و مقررات موجود و به نام سرباز قهرمان فرصت بیشتری برای بهره‌برداری از این دو بازیکن در تیم استقلال داشته باشد و براین اساس نامه نگاری‌های در این زمینه انجام داده است.

این دو بازیکن باید به خدمت سربازی اعزام شوند و فرصتی برایشان باقی نمانده است. امروز هم سازمان نظام وظیفه عمومی در اطلاعیه‌ای وضعیت سربازی این دو بازیکن را تعیین تکلیف کرد.

سازمان وظیفه عمومی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: به استحضار مردم شریف و ورزش دوست و همچنین هواداران محترم فوتبال می‌رساند، پیرو مباحث مطرح شده پیرامون اعزام به خدمت سربازی دو تن از مشمولان ورزشکار شاغل در لیگ برتر فوتبال، بدین وسیله موارد زیر جهت تنویر افکار عمومی اعلام می‌شود.

۱- بر اساس قوانین و مقررات گذشته هر یک از بازیکنان ورزشی در رشته‌های گوناگون که به سن مشمولیت می‌رسند، موظف به اعزام به خدمت هستند، که در قالب تسهیلات ویژه و به منظور کمک به توسعه ورزش کشور و افزایش ماندگاری ورزشکاران حرفه‌ای در باشگاه‌های مربوطه با کسب مجوز‌های لازم اجازه داده شده است، تا خدمت ورزشکاران حرفه‌ای در رشته‌های ورزشی فوتبال، والیبال و بسکتبال در سطح تیم ملی حداکثر تا ۳۰ سال تمام و لیگ برتر حداکثر تا ۲۸ سال تمام به تعویق انداخته شود و بلافاصله پس از اتمام مهلت مذکور به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.

لازم به تاکید است که استمرار فعالیت ورزشکاران پس از اتمام مهلت مقرر در باشگاه‌های مربوطه امکان پذیر نیست. ضمناً عدم حضور به موقع این افراد در خدمت سربازی موجب غیبت آنان شده و در این صورت ادامه فعالیت ورزشی در باشگاه‌ها و تیم ملی را از دست خواهند داد.

۲-در خصوص بازیکنان ورزش فوتبال، آقایان محترم سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند، با توجه به اینکه مجوز فعالیت ورزشی آن‌ها برابر مقررات در باشگاه ورزشی استقلال به پایان رسیده است نامبردگان باید در زمان اعزام تعیین شده قبلی تاریخ یکم اسفند ماه ۱۴۰۰، به خدمت دوره ضرورت اعزام گردند. البته این ورزشکاران می‌توانند فعالیت ورزشی خود را در یگان‌های نیرو‌های مسلح ادامه داده و در صورت درخواست وزارت ورزش و جوانان و دعوت آن‌ها به تیم ملی، شرکت آنان در اردو‌ها و بازی‌های تیم ملی بلامانع است.

این سازمان در این اطلاعیه متذکر شده است، در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر مشمولان می‌توانند از طریق کانال خبرسربازی در پیام رسان سروش به نشانی khabaresarbazi @ از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوند.

منبع: فارس
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی