تیتر امروز

بچه‌ها! نخندین!
افاضات اضافه

بچه‌ها! نخندین!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت از حمایت مردم و خواص از یک طرح جدید نوشته و ترانه‌ای هم به گوشش رسیده که می‌گفت: "بچه‌ها! نخندین!"

فراخوان ارسال آثار در چهارمین سمپوزیوم دانشجویی علوم اجتماعی

«چهارمین دوره سمپوزیوم دانشجویی علوم اجتماعی ایران» به همت اتحادیه انجمن‌های علمی-دانشجویی علوم اجتماعی کشور برگزار می‌شود.

کد خبر: ۱۲۲۹۶۳
۱۳:۲۶ - ۰۴ اسفند ۱۴۰۰

 

فراخوان ارسال آثار در چهارمین سمپوزیوم دانشجویی علوم اجتماعی

 

دیدارنیوز: سمپوزیوم دانشجویی علوم اجتماعی که از سال ۱۳۹۶ توسط اتحادیه انجمن‌های علمی-دانشجویی علوم اجتماعی کشور برگزار شده‌است، به رسم سال‌های گذشته در بهار و تابستان ۱۴۰۱ و این بار با محوریت «اندیشه انتقادی معاصر» برگزار خواهدشد.

علاقه‌مندان برای حضور در این رویداد می‌توانند چکیده یا توضیح آثار خود را تا پایان اسفندماه ۱۴۰۰ به ایمیل symposium.socialunion@gmail.com ارسال کنند.

«اندیشه سیاسی و اجتماعی انتقادی» «پیرامونِ مدرسه و دانشگاه»، «مطالعات انتقادی شهری و محیط زیست»، «تاریخ و حیات فرودستان»، «علوم اجتماعی و شبکه‌های اجتماعی» و «خاورمیانه و چالش‌های افغانستان» نیز موضوعات پیشنهادی دبیرخانه سمپوزیوم هستند.

در این سمپوزیوم آثار در قالب‌های مقاله، جستار، مرور‌های انتقادی، متن علمی-ترویجی، متن علمی- پژوهشی، روایت چندرسانه‌ای، عکس، مستند اجتماعی و فیلم مورد پذیرش هستند.

زمان اعلام آثار پذیرفته شده توسط شورای علمی ۲۰ فروردین ۱۴۰۱ می‌باشد. همچنین در فراخوان اتحادیه انجمن‌های علمی-دانشجویی علوم اجتماعی، مهلت ارسال اثر (غیر متنی) اولیه، ۳۰ فروردین ۱۴۰۱ و مهلت ارسال اصل اثر نیز ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ ذکر شده است.
این سمپوزیوم بهار و تابستان ۱۴۰۱ به میزبانی دانشگاه تهران و با حمایت معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، دانشگاه تهران و سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی برگزار خواهد شد.

علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند به فایل پی دی اف زیر و یا وب سایت سمپوزیوم به نشانی socialsymposium.ir مراجعه کنند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی