تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

اجیر کردن آدم برای چاقو زدن به یک کارگردان توسط یک کارگردان دیگر

دو پسر جوان به اتهام حمله به یکی از کارگردان‌های معروف سینما و مجروح کردن او توسط پلیس امنیت عمومی بازداشت شدند. آن‌ها مدعی هستند از سوی مرد جوانی برای انتقام از این کارگردان اجیر شده بودند.

کد خبر: ۱۲۲۹۳۰
۱۱:۱۵ - ۰۴ اسفند ۱۴۰۰

اجیر کردن آدم برای چاقو زدن به یک کارگردان توسط یک کارگردان دیگر

دیدارنیوز ـ گفتگو با متهم:

نقشه این کار را چه کسی طراحی کرده بود؟ مدتی قبل یکی از دوستانم با من تماس گرفت و آدرس دفتر یک کارگردان را داد. به همراه دوستم به دفتر کارگردان مورد نظر رفتیم و او عکس مردی را که او هم یک کارگردان بود به ما نشان داد و گفت برایش ایجاد مزاحمت کرده است و از ما خواست تا او را گوش مالی بدهیم.

برای این کار چقدر گرفتید؟ قرارمان ۷۰ میلیون تومان بود که ۴۰ میلیون را ابتدای کار داد و قرار شد ۳۰ میلیون دیگر را هم زمانی که شاکی را روانه بیمارستان کردیم به ما پرداخت کند که این کار را هم کرد.

نقشه انتقامگیری را چطور اجرا کردید؟ ما آدرس و تصویر شاکی را داشتیم، ۴ روزی در کمین شاکی نشستیم تا اینکه روز چهارم سوار بر خودروی مدل بالایش وارد پارکینگ شد. به‌دنبال او، ما هم وارد پارکینگ شدیم. با چاقو به جان او افتادیم و چندین ضربه زدیم و خودرواش نیز تخریب شد.

شما ۲۰ ضربه زده اید واقعاً قصدتان گوش مالی بود؟ اشتباه کردیم، گرچه که ما چندین بار به اتهام دعوا بازداشت شده بودیم و می‌دانستیم که ضربه‌ها را کجا بزنیم که کشنده نباشد؛ اما با این حال کارمان اشتباه بود و نباید این کار را می‌کردیم. نیاز مالی داشتیم و مجبور شدیم که این کار را انجام دهیم.

نیاز مالی برای چه؟ پدرم به تازگی فوت کرده بود و برای خرید قبر و سنگ و... پول زیادی خرج شده بود و تمام این هزینه را قرض گرفته بودم.

بعد از این ماجرا شما به شاکی زنگ زده و درخواست ۵۰۰ میلیون تومان دیگر هم کرده بودید؟ طمع کردیم. به او زنگ زدیم و گفتیم اگر ۵۰۰ میلیون تومان به ما ندهی این بار خودت را می‌زنیم و می‌دانیم چطوری تو را بزنیم که بمیری اگر می‌خواهی زنده بمانی، ۵۰۰ میلیون تومان به ما بده. اما بعد از این تهدید دستگیر شدیم.

برچسب ها: حوادث
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی